Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Anti-microsoft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Microsoft brengt klikfraude-botnet flinke slag toe
het lijkt er op dat Microsoft weer het werk van beveiligingsonderzoekers heeft belemmerd.
Nogal tendentieuze opmerking. Vooral aangezien Microsoft samen werkt met het Cybercrime Centre van Europol.

Met net zo veel recht kun je schrijven:
het lijkt er op dat Fox-it weer hun onderzoek niet met Europol heeft gecommuniceerd, zodat het neerhalen van het botnet hun onderzoek onbedoeld heeft belemmerd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 13:56 ]

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:55:
nieuws: Microsoft brengt klikfraude-botnet flinke slag toe

[...]

Nogal tendentieuze opmerking. Vooral aangezien Microsoft samen werkt met het Cybercrime Centre van Europol.

Met net zo veel recht kun je schrijven:

[...]
Nah, vind ik niet. Ook omdat ik schrijf:
Het in beslag nemen is opvallend, omdat er een centraal register van sinkholes is.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-11 14:56

Tweakjur

Redacteur
Sorry, off-topic, maar gezien de discussies die nu over de Xbox One-review gaan vind ik de topictitel best hilarisch :).

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Vind ik ook, een botnet neerhalen doet mij in eerste instantie denken aan iets goeds doen voor de maatschappij maar toch heeft het vooral een negatieve ondertoon jegens MS, als ze niks hadden gedaan was het dan
Het lijkt erop dat Microsoft geen moeite doet om botnetten neer te halen
?

Nu ja het is niet zo'n drama omdat het MS is maar echt objectief klinkt het sowieso al niet met de "het lijkt erop dat". Feiten, bronnen? Gelukkig legt de laatste alinea nog het een en het ander uit.