Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Cubase 5 behoud van VSTi's en projecten na evt. reïnstall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste leden,

Ik heb, al een tijd geleden, Windows 8 op mijn laptop gezet. Schone installatie, maar heb mijn 2e schijf niet geformatteerd. Hierop staat, o.a., Cubase 5 met een aantal VSTi's. Ook heb ik nog een aantal projecten, die ik absoluut niet kwijt wil.

Als ik nu Cubase 5 wil opstarten zegt deze dat het bestand synsoemu.dll niet te vinden is. Ik ben bang dat ik Cubase opnieuw moet installeren, maar ik kan de VSTi's die ik heb niet meer her-installeren en heb er behoorlijk wat geld voor uitgegeven. Ik heb geprobeerd om de bestanden opnieuw te downloaden, maar de links werken helaas niet meer. Heb ook al contact gehad met de verkoper (online) van de VSTi's, maar zij vertellen mij dat ze helaas 'out-dated' zijn en zij geen ondersteuning meer bieden voor deze versies van de VSTi's. Wel zouden zij mij willen helpen als ik een upgrade-pakket koop, wat ik dus niet wil gaan doen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, zonder dat ik mijn VSTi's en projecten kwijtraak? Ik hoop dat iemand een idee heeft.

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 12:53
Heb je al gegoogled op Synsoemu.dll, want een snelle scan wijst er op dat het niet direct een Cubase 5 bestand is maar een Windows bestand.

Vind niet heel veel oplossingen, dat geef ik toe, maar o.a. deze (geen garantie dat dit werkt of legit is, lees dus goed en kijk even rond): http://www.retinapost.com/synsoemu-dll-cubase.php