Ben op het punt aangekomen om weer een beetje 'sociaal' te gaan doen en dus een echte telefoon aan te schaffen.
Ik wil geen 13-in-een-dozijn toestel, dus moet het toestel iets aparts te bieden hebben.
Zelf kwam ik uit bij de L1020 (vanwege de camera) en de Z (vanwege de waterbestendigheid).
Ik heb wel wat reviews gelezen en sommige zijn echt Windows fanboy en kunnen niks verkeerd vinden aan de Lumia, anderen vinden dat W8 slecht werkt en dat het toestel niks is (maar dat kunnen dus ook andere OS fanboys zijn).
Wel zou de Lumia wat trager zijn.
Maar, wat is trager? Vergeleken met wat.
Met de nieuwste high-end telefoon, of zelfs nog trager dan toestellen van 3 jaar oud.
Mijn laatste sociale telefoon was een Vivaz Pro. Daarna ben ik overgestapt op simpele toestellen zonder internet en gewoon bellen/smsen.
Nu even los van al dat fanboy gebeuren.
Wat is jullie eigen ervaring met deze toestellen?
Ik wil sowieso geen iOS.
Andriod is prima, ben ik bekend mee.
WP8 is voor mij wel totaal nieuw.
Argumenten zoals 'als je een goede camera wilt, koop dan een echte camera' mogen achterwege blijven.
Ben in bezit van een goede camera, maar die draag je niet dagelijks bij je. Een telefoon is een accessoire die je eigenlijk wel altijd bij je hebt.
Voor de rest zit er niet heel veel verschil tussen de toestellen.
Afmeting een klein beetje en het scherm is anders.
Maar voor de rest doen ze niet voor elkaar onder (los van prestaties dan).
Ik vind het een lastige keuze, aankoopprijzen zijn niet misselijk.
En met een abonnement zit je er ook gauw 1-2 jaar aan vast.
Vandaar mijn vraag voor wat meer inside info van echte gebruikers.
Ik wil geen 13-in-een-dozijn toestel, dus moet het toestel iets aparts te bieden hebben.
Zelf kwam ik uit bij de L1020 (vanwege de camera) en de Z (vanwege de waterbestendigheid).
Ik heb wel wat reviews gelezen en sommige zijn echt Windows fanboy en kunnen niks verkeerd vinden aan de Lumia, anderen vinden dat W8 slecht werkt en dat het toestel niks is (maar dat kunnen dus ook andere OS fanboys zijn).
Wel zou de Lumia wat trager zijn.
Maar, wat is trager? Vergeleken met wat.
Met de nieuwste high-end telefoon, of zelfs nog trager dan toestellen van 3 jaar oud.
Mijn laatste sociale telefoon was een Vivaz Pro. Daarna ben ik overgestapt op simpele toestellen zonder internet en gewoon bellen/smsen.
Nu even los van al dat fanboy gebeuren.
Wat is jullie eigen ervaring met deze toestellen?
Ik wil sowieso geen iOS.
Andriod is prima, ben ik bekend mee.
WP8 is voor mij wel totaal nieuw.
Argumenten zoals 'als je een goede camera wilt, koop dan een echte camera' mogen achterwege blijven.
Ben in bezit van een goede camera, maar die draag je niet dagelijks bij je. Een telefoon is een accessoire die je eigenlijk wel altijd bij je hebt.
Voor de rest zit er niet heel veel verschil tussen de toestellen.
Afmeting een klein beetje en het scherm is anders.
Maar voor de rest doen ze niet voor elkaar onder (los van prestaties dan).
Ik vind het een lastige keuze, aankoopprijzen zijn niet misselijk.
En met een abonnement zit je er ook gauw 1-2 jaar aan vast.
Vandaar mijn vraag voor wat meer inside info van echte gebruikers.