Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
Jammer dat input lag een puntje voor je is, want dat schijnt iets hoger te zijn op de ST60 serie.
Wat je ook zou kunnen doen is kijke of er nog ergens een ST50 op de kop valt te tikken. is de 2012 serie, en heeft lager input lag.
Aan de ander kant vraag ik me oprecht af op je "last" krijgt van een iets hogere input lag...
Edit:
Relevant:
El_V in "[Plasma] Panasonic - Alle series - Deel 2"
[ Voor 9% gewijzigd door FreakNL op 06-12-2013 12:59 ]
Wat ik me afvraag er zijn toch zoveel meer mensen die last of juist geen last moeten hebben van dit fenomeen.
FreakNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 12:55:
Normaal gesproken zou ik een Panasonic Plasma aanraden. Op 42 op 46 inch is er (IMHO) geen enkel scherm (nee, ook LED niet) wat zo'n goede prijs-kwaliteit verhouding biedt.
Jammer dat input lag een puntje voor je is, want dat schijnt iets hoger te zijn op de ST60 serie.
Wat je ook zou kunnen doen is kijke of er nog ergens een ST50 op de kop valt te tikken. is de 2012 serie, en heeft lager input lag.
Aan de ander kant vraag ik me oprecht af op je "last" krijgt van een iets hogere input lag...
Edit:
Relevant:
El_V in "[Plasma] Panasonic - Alle series - Deel 2"
[ Voor 5% gewijzigd door xenonNn op 06-12-2013 13:25 ]
Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin
De Sony 42W655 is in mijn ogen voor jou een echte aanrader. Formaat dat bij je wensen past en makkelijk binnen je budget. Deze televisie is vaak genomineerd op Tweakers als beste (budget)-televisie. Hij ziet er (persoonlijk natuurlijk) erg goed uit en heeft een zeer lage input lag dus is zeer geschikt om te gamen. Heb deze televisie voor mijn ouders ook gehaald en het is voor zijn geld echt een goede televisie.
S1NN3D schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:32:
Een plasma is imho doorgaans de beste televisie. Binnen je budget komt de 42ST60 in beeld maar deze heeft een hogere input lag. De kans dat je nog een ST50 zal vinden, lijkt me erg klein.
De Sony 42W655 is in mijn ogen voor jou een echte aanrader. Formaat dat bij je wensen past en makkelijk binnen je budget. Deze televisie is vaak genomineerd op Tweakers als beste (budget)-televisie. Hij ziet er (persoonlijk natuurlijk) erg goed uit en heeft een zeer lage input lag dus is zeer geschikt om te gamen. Heb deze televisie voor mijn ouders ook gehaald en het is voor zijn geld echt een goede televisie.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards