Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop welke ik door de week gebruik voor studie/werk en in het weekend voor games als cod ghosts, bf4, assassins e.d.
- Niet merkgebonden
- Budget rond de 600 euro (10tje meer of minder geen probleem maar 700 is teveel)
- Accuduur en stroomverbruik hecht ik niet veel waarde aan
- Hoeveelheid geluid, gewicht en temperatuur is geen issue
- HDD vanaf 350-400 gb en hoger gewenst
- Beeldschermgrootte rond de 15,6", liefst niet kleiner
- i5 processor (evt i7 maar vraag me af of dat kan binnen mijn budget)
- Gpu sterk genoeg voor eerder genoemde games op gemiddelde instellingen
- Wel/geen touchscreen maakt me niet uit
Wil er graag enkele jaren mee vooruit kunnen. Zal niet de nieuwste games kunnen blijven draaien in de toekomst maar dat is geen probleem.
Via de best buy guide laptops dec 2013 kwam ik uit bij de Dell Inspiron 15SE. Helaas is deze uitverkocht en weet niemand of deze opnieuw beschikbaar wordt.
Als alternatief heb ik de Dell Inspiron 15R gezien. Deze is echter iets boven het budget maar als hij de 50 euro meer waard is, overweeg ik m. Ik heb er te weinig verstand van om dit goed te kunnen beoordelen.
Alvast bedankt voor de hulp!
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop welke ik door de week gebruik voor studie/werk en in het weekend voor games als cod ghosts, bf4, assassins e.d.
- Niet merkgebonden
- Budget rond de 600 euro (10tje meer of minder geen probleem maar 700 is teveel)
- Accuduur en stroomverbruik hecht ik niet veel waarde aan
- Hoeveelheid geluid, gewicht en temperatuur is geen issue
- HDD vanaf 350-400 gb en hoger gewenst
- Beeldschermgrootte rond de 15,6", liefst niet kleiner
- i5 processor (evt i7 maar vraag me af of dat kan binnen mijn budget)
- Gpu sterk genoeg voor eerder genoemde games op gemiddelde instellingen
- Wel/geen touchscreen maakt me niet uit
Wil er graag enkele jaren mee vooruit kunnen. Zal niet de nieuwste games kunnen blijven draaien in de toekomst maar dat is geen probleem.
Via de best buy guide laptops dec 2013 kwam ik uit bij de Dell Inspiron 15SE. Helaas is deze uitverkocht en weet niemand of deze opnieuw beschikbaar wordt.
Als alternatief heb ik de Dell Inspiron 15R gezien. Deze is echter iets boven het budget maar als hij de 50 euro meer waard is, overweeg ik m. Ik heb er te weinig verstand van om dit goed te kunnen beoordelen.
Alvast bedankt voor de hulp!