Na 6 weken gewacht te hebben op mijn reparatie bij Alternate (die mijn kaart doorstuurde naar MSI) heb ik dan eindelijk uitslag gekregen dat mijn kaart niet meer gerepareerd kon worden en dus defect is verklaard. Nu mag ik bij Alternate voor een bedrag van ongeveer €150 een nieuwe kaart uitzoeken. Ik mag er iets boven zitten zeiden ze, geen idee hoeveel, of eventueel zelf bij betalen. Dit zou de dagwaarde zijn van de Twin Frozr, nieuw-waarde €300, 2 jaar geleden. Volgens mij ligt deze nog steeds hoger dan €150 maar oke..
Nu was mijn kaart niet zodanig defect dat ik niks meer kon, ik had alleen artifacts op mijn scherm. En was het dus niet helemaal eens met het feit dat mijn kaart gelijk vernietigd zou worden, terwijl ik er nog best mee door had kunnen gaan...Maar goed dat even achterwege
Nu heb ik niet heel veel verstand van videokaarten en ik zoek dan dus ook een soortgelijke videokaart. Ik zou graag wat advies van jullie willen.
De specificaties van de Twin Frozr kun je hier vinden:
pricewatch: MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC
Nu ben ik mijn leven lang al trouw gebleven bij AMD/ATI/RADEON, zonder echt goede reden eigenlijk, maar zou graag een videokaart van deze fabrikant weer willen.
System specs:
Windows 7
Motherboard: P55A-UD3
Processor: Intel Core i5 CPU 750 @ 2.67GHz, 2661 MHz (4 CPU's)
Memory: 8,00 GB
Power supply: Be Quiet 550W
(vooral de voeding is belangrijk toch?)
Op de site van alternate hebben ze een 'best sellers' pagina:
http://www.alternate.nl/h...topseller.html?treeId=118
Ik hoop dat iemand mij kan assisteren in een andere keuze !
Nu was mijn kaart niet zodanig defect dat ik niks meer kon, ik had alleen artifacts op mijn scherm. En was het dus niet helemaal eens met het feit dat mijn kaart gelijk vernietigd zou worden, terwijl ik er nog best mee door had kunnen gaan...Maar goed dat even achterwege
Nu heb ik niet heel veel verstand van videokaarten en ik zoek dan dus ook een soortgelijke videokaart. Ik zou graag wat advies van jullie willen.
De specificaties van de Twin Frozr kun je hier vinden:
pricewatch: MSI R6950 Twin Frozr III Power Edition/OC
Nu ben ik mijn leven lang al trouw gebleven bij AMD/ATI/RADEON, zonder echt goede reden eigenlijk, maar zou graag een videokaart van deze fabrikant weer willen.
System specs:
Windows 7
Motherboard: P55A-UD3
Processor: Intel Core i5 CPU 750 @ 2.67GHz, 2661 MHz (4 CPU's)
Memory: 8,00 GB
Power supply: Be Quiet 550W
(vooral de voeding is belangrijk toch?)
Op de site van alternate hebben ze een 'best sellers' pagina:
http://www.alternate.nl/h...topseller.html?treeId=118
Ik hoop dat iemand mij kan assisteren in een andere keuze !
[ Voor 3% gewijzigd door Pablo11392 op 06-12-2013 13:30 ]
RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White