Toon posts:

Fouten in PriceWatch GSM met abonnement

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik weet niet of het topic hier goed staat, maar ik wilde even melden dat de prijzen van toestellen i.c.m. een abonnement vaak niet kloppen. Als voorbeeld de Nexus 5 die volgens de Pricewatch uit zou komen op 19 euro per maand. Wanneer ik doorklik is het 30 euro per maand bij Smartphoneshop.

pricewatch: LG Nexus 5 16GB Zwart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Bedankt voor je melding. De fout ligt in de maandelijkse kosten die per toestel verschillen bij hollandsnieuwe en wij maar 1 maandelijks bedrag kunnen invullen. Ik ga hier maandag met een collega naar kijken of we dit kunnen oplossen.

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, het is niet alleen het geval bij HollandsNieuwe hoor.

Als je de toestelprijs op 0 zet krijg je toch een hele waslijst met resultaten van abo's met teleoon waarbij je tot honderden euros moet bijbetalen voor het toestel.

Of kies bijvoorbeeld de Sony Xperia Z1 met abo:
- Goedkoopste maandlast resultaat is T-Mobile voor 11,25 in het overzicht. Op de prijzenpagina staat ie voor 11,65 bij GSMeasy. Klopt niet, die is 65 euro per maand, dat zie je als je doorklikt.
- Tele2 SmartMix 1500MB + 200 (2 jaar) bij CoolBlue zou 35,25 zijn. Klopt niet, kost 40 euro per maand.
Bijna niets klopt...
En via CoolBlue, de Z1 met 300min/sms+1500MB kost 38 euro p/mnd met gratis toestel. Is 1 van de betere deals, maar komt niet voor in de pricewatch...