Wat wil ik :
Nieuwe 750W PSU die er tegen kan om 24/7 te draaien op hoge belasting.
Kosten :
Rond de 100 euro
Voorkeur :
Goede levensduur is het belangrijkste
Als hij lekker stil is, is dat een voordeel
Systeem specs :
Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.4 Ghz
Intel mobo met matrix raid controller
1 Samsung 840D SSD
5 WD Green 1TB disken
Cd Rom
3GB RAM
Ik krijg morgen (later vandaag . het is 5AM) mijn HD 7990 videokaart binnen en heb daarvoor een nieuwe PSU van 750W nodig, althans, mijn natte vinger berekening komt op zoiets uit. De kaart zelf schijnt bij volle belading 500w te gebruiken.
Het is mijn home servertje die sowieso altijd aanstaat, maar nu gaat ik er coins mee minen en zal dus de GPU op volle mep staan te draaien 24/7.
Hij staat overigens in een kamer waar het geluid niet veel uitmaakt. Het is er niet bijzonder stoffig en ik heb geen huisdieren.
Alvast bedankt voor jullie input ! Lang leve tweakers
Nieuwe 750W PSU die er tegen kan om 24/7 te draaien op hoge belasting.
Kosten :
Rond de 100 euro
Voorkeur :
Goede levensduur is het belangrijkste
Als hij lekker stil is, is dat een voordeel
Systeem specs :
Intel Core 2 CPU 6600 @ 2.4 Ghz
Intel mobo met matrix raid controller
1 Samsung 840D SSD
5 WD Green 1TB disken
Cd Rom
3GB RAM
Ik krijg morgen (later vandaag . het is 5AM) mijn HD 7990 videokaart binnen en heb daarvoor een nieuwe PSU van 750W nodig, althans, mijn natte vinger berekening komt op zoiets uit. De kaart zelf schijnt bij volle belading 500w te gebruiken.
Het is mijn home servertje die sowieso altijd aanstaat, maar nu gaat ik er coins mee minen en zal dus de GPU op volle mep staan te draaien 24/7.
Hij staat overigens in een kamer waar het geluid niet veel uitmaakt. Het is er niet bijzonder stoffig en ik heb geen huisdieren.
Alvast bedankt voor jullie input ! Lang leve tweakers