Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag 3 beeldschermen maar is dit mogelijk met 2 dvi porten vanuit mijn videokaart en 1 dvi/vga port vanuit mijn moederboard? De twee schermen die met mijn videokaart zijn verbonden die werken prima. Maar het beeldscherm dat met mijn moederboard is verbonden die geeft geen signaal. Ik heb begrepen dat bij bepaalde moederboarden dit mogelijk is. Ik kan er alleen niet achterkomen of dit ook geldt voor mijn moederboard.

Specs:

Moederboard : MSI Z77A-G45/ Z75A-G45
Videokaart: ADM radeon HD 7800 serie
Processor : Intel i7 processor

Kan iemand mij vertellen of dit mogelijk is voor mij? en zo ja, hoe ik dit kan instellen.

Groetjes. :)

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Volgens mij kun je niet én je onboard én je losse videokaart tegelijk gebruiken. Koop er een tweedekaart bij (crossfire) of vervang je huidige kaart voor 1 met meer dan 2 aansluitingen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn videokaart zit wel nog een HDMI aansluiting, maar het beeld is dan super vaag. Is dat normaal of heeft dit met instellingen te maken?

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 00:48:
Op mijn videokaart zit wel nog een HDMI aansluiting, maar het beeld is dan super vaag. Is dat normaal of heeft dit met instellingen te maken?
ik denk dat dat aan de instellingen ligt

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
met amd kaarten ligt dat waarschijnlijk aan de upscaling! zoek dit even op in je ccc en zet het dan op 0(denk ik? zie je wel wanneer je er bent;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen optie vinden "Upscaling" waar zou die moeten staan? :P

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:55
Ho stop ho.

Ik heb zelf bijna datzelfde moederbord (Z77A-G43) met een nVidia 560Ti. 2 schermen via DVI aangesloten op de GPU en 1 via HDMI via het moederbord. En ja ze werken alle drie tegelijk. Probeer het gewoon eens?

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
ja weet ik ook niet meer waar het staat.. heb geen amd meer;)
google eens op scaling opties ofzo? komt er vast wel uit

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:45
Kijk eens of beide videokaarten staan ingeschakeld (dus van je processor / moederboard en je losse GPU). Het kan namelijk zijn dat je moederboard de interne GPU heeft uitgezet omdat'ie toch niet gebruikt wordt. Misschien dat je dan wel beeld krijgt. :)
Pagina: 1