• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-01 18:29
Hoi,

ik zit wat met het idee te spelen om litecoins te gaan minen. Nu vroeg ik mij af, ik heb nu een NAS bak staan met een aantal schijven die lang niet altijd iets doen. het zou niet te moeilijk zijn om hier esxi op te zetten.

Iemand enig idee of het mogelijk is daar een guest os op te zetten waar ik litecoins mee mine, het idee is om 1 of 2 gfx kaarten naar de mine os te VT-d'en. ik vraag me alleen af of dit lukt en of heir een downside aanvast zit.

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-01 18:32

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Waarom wil je virtualiseren?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-01 18:29
ik denk niet dat de miners op freenas draaien, en heb geen zin om 2 PC's te gaan gebruiken, dus dacht, waarom niet 2 (of meer) in 1 met esxi :D

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Doe je het 'voor het geld' of om te spelen, zien of het gaat werken gewoon omdat het kan? Als dat eerste lijkt me dit niet voor de hand liggen. Waarom niet 'gewoon' een FreeBSD-miner aan de praat proberen te krijgen (als de drivers zijn te vinden)?

Dat tweede is altijd leuk, gewoon proberen en zien waar je eindigt :+
Google geeft wel wat praktijkvoorbeelden van minen onder ESXi, kan dus blijkbaar wel. Of tenminste, dat ging over BTC ipv Litecoin. Waar loop je vast?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)