Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Ik heb de samsung galaxy pocket en die wil ik gaan rooten. Ik heb het een en ander al opgezocht op het internet maar ik kan niet vinden waar ik de update.zip in de sdcard moet zetten. Weet iemand waar in de sdcard, of maakt dat niet uit waar. (Als ik op "mijn bestanden" klik krijg ik sdcard0 en extsdcard. Mijn 2e vraag is: weet iemand een site met een goede handleiding dat je het zonder pc kunt rooten?

Alvast bedankt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Een paar uur terug was het nog een pocket neo....
Nog iets verder zoeken op het internet, dan kom je er vanzelf.
Zo lees je dat het niet zo veel uitmaakt waar je het neerzet.
Of je probeert het gewoon. Wat kan er mis gaan?!

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry, het is inderdaad een neo 8)7 . En wat er mis kan gaan, ik las op het internet dat je noet uit de recovery mode kan behalve als je reboot (en dat is alles naar de fabrieksinstellingen zetten)

Verwijderd

Topicstarter
owja, nog een vraag. Werkt de root voor de samsung galaxy pocket ook voor de samsung galaxy pocket neo? ik zie namelijk overal voor de pocket maar ik kan bijna niks vinden over de neo, onder youtubefilmpjes staan we reacties als: En voor de neo dan, Werkt deze root en bestand ook voor de galaxy pocket neo? maar daar is geen antwoord van de uploader op gekomen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je hebt hier al een topic over. Twee keer hetzelfde topic openen is niet de bedoeling.

Dit topic is gesloten.