Azerty - DOA en weer terug

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-09 09:05
Hallo allemaal,

Misschien dat jullie mij advies kunnen geven.
Ik heb vorige week zaterdag mijn moederbord en processor ontvangen die ik bij Azerty besteld had. Ik ben zondag begonnen aan het vervangen van mijn huidige systeem, en ik kwam (nadat ik klaar was) erachter dat mijn PCI sloten niet werkte. Er zitten er twee op en ze werken allebei niet, ik gebruik deze PCI sloten voor een draadloze netwerkkaart.

Dus ik heb mijn moederbord teruggestuurd naar Azerty, en gisteren (5-12-13) bevonden ze het product ook als defect, en ze zouden mij een nieuwe opsturen. Die heb ik dus vandaag (6-12-13) ontvangen. Nu zie ik dat de doos dezelfde serienummer had als dat ik voor het eerst had. De SATA kabels zaten niet meer in plastic en de driver cd zat nog precies omgedraaid. (Ik had de CD omgedraaid met een moederbord stikkertje ervoor). En wat het vreemdste was, dat ze hetzelfde moederbord niet op voorraad hadden (ASUS M5A97 R2.0) want de levertijd was 2 - 3 werkdagen. Maar ze konden wel opeens een nieuwe gelijk terugsturen.

In eerste instantie denk ik, volgens mij hebben ze alleen het moederbord omgewisseld. Maar wat blijkt, ik heb dezelfde moederbord terug gekregen aangezien dit moederbord dezelfde problemen heeft. De PCI sloten werken niet. Ik voel me een beetje in de zeik genomen, en zou ik hier een compensatie voor kunnen krijgen aangezien ik er flink wat hinder aan heb ondervonden.

Enig advies en tips zijn welkom!

[ Voor 7% gewijzigd door SanderV. op 05-12-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:14

-tom-562

Oliesjeik

Nee, je hebt alleen recht op een werkend product. Morgen dus ff een belletje naar azerty doen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Ja maar nadat een werkend product wordt afgekeurd, en dat er dan beloofd word dat je een nieuwe krijg en die blijkt ook defect met precies dezelfde problemen en alle kenmerken van dien dat het hetzelfde product is, is wel vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SanderV. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:22:
Ja maar nadat een werkend product wordt afgekeurd, en dat er dan beloofd word dat je een nieuwe krijg en die blijkt ook defect met precies dezelfde problemen en alle kenmerken van dien dat het hetzelfde product is, is wel vreemd.
Er zal wel ergens iets fout gegaan zijn. Gelijk compenstatie willen hebben vind ik nogal ver gaan. Als je het probleem aangeeft zullen ze het vast goed voor je oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Oke dan ga ik morgen ochtend maar even bellen. Maar het is gewoon vervelend, want zo ben je een week verder en heb je nog steeds geen werkend product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het is inderdaad vervelend. Maar zolang iets niet terug gaat onder de wet koop op afstand, moet je de verkoper wel de kans en de tijd geven het probleem op te lossen, je claimt immers garantie.. En dat is niet in 5 minuten tijd geregeld...

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
SanderV. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 21:29:
Oke dan ga ik morgen ochtend maar even bellen. Maar het is gewoon vervelend, want zo ben je een week verder en heb je nog steeds geen werkend product.
Tuurlijk is dat vervelend. Ik zou ze opbellen en uitleggen dat je dit erg vervelend vind zonder boos te worden. Dan zullen ze vast hun best doen om het zo snel en goed mogelijk voor je op te lossen. Fouten maken en dat dingen DOA zijn gebeurt nou eenmaal. Ze zullen je nooit bewust een defect bord sturen.

Bij zulk soort dingen heb je inderdaad geen recht op compensatie en ik vind het ook goed dat dit niet wettelijk geregeld is. Tuurlijk is het flink balen en frustrerend maar compensatie vind ik wat ver gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Ja ik ben ook niet boos, want het kan iedereen overkomen. Maar goed ik ga morgen even bellen en hou jullie op de hoogte! Inderdaad compensatie gaat wat ver. Komt een beetje door irritaties.

[ Voor 22% gewijzigd door SanderV. op 05-12-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Laatst online: 14:29
Het is mij, ook bij Azerty, ook eens overkomen. Moederbordje met die Intel Sandy-Bridge bug, omruilactie door Intel zelf. Ook ik kreeg m'n oude bordje weer terug. De tweede keer ging het wel goed en volgens mij heb ik zelfs de eerste verzendkosten nog vergoed gekregen.

Blijft natuurlijk vervelend en slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft altijd vervelend, maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Op zich is er wel vlot actie op ondernomen tot dusverren.
vanaalten schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:06:
volgens mij heb ik zelfs de eerste verzendkosten nog vergoed gekregen.
Zoals het hoort dus - gewoon waar je recht op heb :)
Maar niettemin... Er zijn er genoeg die kosten voor terugsturen inderdaad voor de klant rekenen, terwijl dat voor de wet niet is toegestaan. Netjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:50

Salmon

.NET developer

Ik snap je punt TS. Heb zelf ook bij een bedrijf gewerkt op de RMA afdeling en als we moederborden vervingen dan werd alleen het bord gewisseld en gewoon terug in de oude doos (plus accessoires) gelegd. Check even of het serial nummer op de doos anders is dan op het moederbord.

En als die hetzelfde zijn gewoon even contact opnemen en dan moeten ze hem wel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Salmon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 23:29:
Ik snap je punt TS. Heb zelf ook bij een bedrijf gewerkt op de RMA afdeling en als we moederborden vervingen dan werd alleen het bord gewisseld en gewoon terug in de oude doos (plus accessoires) gelegd. Check even of het serial nummer op de doos anders is dan op het moederbord.

En als die hetzelfde zijn gewoon even contact opnemen en dan moeten ze hem wel vervangen.
Het serienummer komt inderdaad overeen. Ik ga zometeen contact met hun opnemen, en dan gaan we het zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
SanderV. schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 07:16:
[...]

Het serienummer komt inderdaad overeen. Ik ga zometeen contact met hun opnemen, en dan gaan we het zien :)
Kans is groot dat ze gewoon hun excuses aanbieden en de verzendkosten bestalen , ze zijn bij Azerty de moeilijkste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 08:48
Azerty is oke.. Ik verwacht dat er een foutje is gemaakt.

Zou niet moeten gebeuren maar kan iedereen overkomen.
Zoals al is aangegeven, even bellen en ik weet zeker dat ze het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Zojuist gebeld, en een beetje een vreemd gesprek gehad. Ze zeggen dat ze inderdaad waarschijnlijk alleen het moederbord hebben vervangen en de rest in de oude doos gestuurd te hebben. Maar als ik zeg dat op de website een levertijd van 2-3 werkdagen staat dan krijg ik het antwoord 'Zo goed zijn we eenmaal'. Dus dat vond ik een beetje vreemd.

Nu moet ik weer het moederbord opsturen, met eventueel meer onderdelen om het te laten testen. Maar ik vind het vreemd dat ik meerdere onderdelen moet sturen. Want ze vragen ook of ik mijn PCI kaartjes mee wil sturen. Terwijl ze zelf de vorige keer ook het defect hadden gevonden, zonder mijn spullen nodig te hebben? Dan hebben ze toch niet mijn spullen nodig. En die kan ik ook niet opsturen want die heb ik in gebruik. Kan ik nu niet gewoon mijn geld terug vragen?

[ Voor 19% gewijzigd door SanderV. op 06-12-2013 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:21

St@m

@ Your Service

SanderV. schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:35:
Zojuist gebeld, en een beetje een vreemd gesprek gehad. Ze zeggen dat ze inderdaad waarschijnlijk alleen het moederbord hebben vervangen en de rest in de oude doos gestuurd te hebben. Maar als ik zeg dat op de website een levertijd van 2-3 werkdagen staat dan krijg ik het antwoord 'Zo goed zijn we eenmaal'. Dus dat vond ik een beetje vreemd.

Nu moet ik weer het moederbord opsturen, met eventueel meer onderdelen om het te laten testen. Maar ik vind het vreemd dat ik meerdere onderdelen moet sturen. Kan ik nu niet gewoon mijn geld terug vragen?
Nee, dat kan niet. Bel ze nog eens op, geef duidelijk aan dat ze hetzelfde moederbord weer hebben opgestuurd. Het is natuurlijk onzin dat je zelf onderdelen moet sturen die ze moeten testen (al zou het natuurlijk ook kunnen dat je draadloze netwerkkaart defect is, ik zie nergens dat je een andere PCI kaart getest hebt?)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
St@m schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:41:
[...]

Nee, dat kan niet. Bel ze nog eens op, geef duidelijk aan dat ze hetzelfde moederbord weer hebben opgestuurd. Het is natuurlijk onzin dat je zelf onderdelen moet sturen die ze moeten testen (al zou het natuurlijk ook kunnen dat je draadloze netwerkkaart defect is, ik zie nergens dat je een andere PCI kaart getest hebt?)
Ik heb ook geen andere PCI kaart. Ik heb er maar 1 en die werkt op me oude moederbord wel. Maar anders doe ik wel weer een service aanvraag en vraag ik mijn geld terug. Maar ik kan niet geloven dat ze mij een nieuw moederbord hebben opgestuurd. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

SanderV. schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:44:
[...]

Ik heb ook geen andere PCI kaart. Ik heb er maar 1 en die werkt op me oude moederbord wel. Maar anders doe ik wel weer een service aanvraag en vraag ik mijn geld terug. Maar ik kan niet geloven dat ze mij een nieuw moederbord hebben opgestuurd. :|
Nee, ze hebben waarschijnlijk een fout gemaakt. Dat had je zelf toch al gezien? Zelfde serienummer enzo..
Dus als je ze nu eens opbelt, rustig uitlegd hoe en wat (niet over levertijden op de website beginnen, want kan de helpdesker daar mee?) dan wordt het echt wel geregeld. Ja het duurt wat langer allemaal, vervelend.. ik ken het. Maar dat is het risico van iets op afstand kopen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:34
St@m schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:41:
[...]

Erg vervelende situatie voor koper, begrijp je ergernis. Het feit dat ze je schijnbaar hetzelfde moederbord terugsturen in plaats van een vervanger is slordig en niet netjes naar de klant.
Bij het telefoongesprek wat je zojuist hebt aangevoerd had je natuurlijk meteen moeten zeggen dat je nu wel een nieuwe wou en moeten weigeren om verdere onderdelen mee te sturen.
Misschien hebben ze het bordje bij Azerty getest voordat ze hem naar je terugstuurden en bleek er daar niks aan de hand (en heb je daarom dezelfde terug gehad). Dit kan verklaren waarom ze je nu om je PCI-apparaten vragen (omdat daar de fout misschien in zit).
Desalniettemin kun je ze vast zo ver krijgen om je ditmaal gewoon een hele nieuwe te sturen (zonder dat je andere apparaten mee stuurt).

@de quote: waarom kan de koper het mobo niet terugsturen? Hij heeft hem pas net gehaald? hiermee heeft hij nog gewoon de wet koop op afstand achter zich? en kan hij hem binnen 14 (?) dagen retourneren zonder opgaaf van reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat het is niet gewoon een compatibilitiet issue met de PCI kaart? Bij het opstarten woord er een IRQ aangewezen voor de kaart? Als wel dan is de MB goed en het ligt gewoon aan drivers/de bios. Als ik het goed begrijpt je ondertussen 2 borden probeert waar de kaart niet op werkt toch? PCI sloten gaan niet vak kapot tenopzichte van wat meer "kwetsbaar" MB onderdelen. De kans dat de PCI sloten zijn daadwerkelijk"uitgevallen" op 2 borden is nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:34
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:54:
Weet je zeker dat het is niet gewoon een compatibilitiet issue met de PCI kaart? Bij het opstarten woord er een IRQ aangewezen voor de kaart? Als wel dan is de MB goed en het ligt gewoon aan drivers/de bios. Als ik het goed begrijpt je ondertussen 2 borden probeert waar de kaart niet op werkt toch? PCI sloten gaan niet vak kapot tenopzichte van wat meer "kwetsbaar" MB onderdelen. De kans dat de PCI sloten zijn daadwerkelijk"uitgevallen" op 2 borden is nihil.
Even goed lezen ;). Hij heeft slechts één mobo geprobeerd waarop de kaart niet werkte. Dit mobo heeft hij vervolgens geretourneerd maar hetzelfde mobo (exact zelfde serienummer: zelfde fysieke bord) weer terug gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Blijkbaar heb je het gesprek niet goed aangepakt. Je had kunnen volstaan met:
Hey hallo, men heeft per ongeluk mijn oude doa mainboard opgestuurd ipv een vervangende, zou je willen regelen dat dit alsnog goed afgehandeld wordt ? Ik weet het zeker omdat ik de serials opgeschreven heb.

Klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
WWAS schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:56:
[...]

Even goed lezen ;). Hij heeft slechts één mobo geprobeerd waarop de kaart niet werkte. Dit mobo heeft hij vervolgens geretourneerd maar hetzelfde mobo (exact zelfde serienummer: zelfde fysieke bord) weer terug gehad.
in totaal op 3 moederborden geprobeerd. Namelijk op de geretourneerde moederbord, de ontvangen moederbord en een heel ander moederbord die ik hiervoor had. Waarvan hij op de laatst genoemde gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee 2 toch ? Het geretourneerde mobo was dezelfde gaf je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
KillerAce_NL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:19:
Nee 2 toch ? Het geretourneerde mobo was dezelfde gaf je aan.
Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd. Die PCI kaart heeft in mijn oude moederbord gezeten ASRock A780LM-S (Hier werkt hij nog steeds prima). Maar dit moederbord wou ik vervangen door een Asus M5A97 R2.0 en daar doet hij het niet, in beide moedeborden niet (zowel die ik geretouneerd heb, als die ik gisteren "nieuw" heb ontvangen, dus hij werkt niet in 2x Asus M5A97 R2.0)

[ Voor 3% gewijzigd door SanderV. op 06-12-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar je zegt zelf dat dat hetzelfde mobo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

WWAS schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 09:54:
[...]
@de quote: waarom kan de koper het mobo niet terugsturen? Hij heeft hem pas net gehaald? hiermee heeft hij nog gewoon de wet koop op afstand achter zich? en kan hij hem binnen 14 (?) dagen retourneren zonder opgaaf van reden?
Omdat hij hem al heeft aangemeld als RMA. Volgens mij kun je niet iets als RMA aanmelden om vervolgens een beroep te doen op de Wet koop op afstand. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:30:
Ja, maar je zegt zelf dat dat hetzelfde mobo is.
Ja precies, TS legt het warrig uit. kan me voorstellen dat Azerty het dan ook niet meer volgt.
Je hebt de kaart dus in 2 mobo's getest, je oude en je nieuwe.
Je hebt hem 2x getest in je nieuwe mainbioard, 1x voor doa en 1x na retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsnog, herinner je als een IRQ was aangewezen? Meestal is dat de zien in de 2de boot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
KillerAce_NL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:43:
[...]

Ja precies, TS legt het warrig uit. kan me voorstellen dat Azerty het dan ook niet meer volgt.
Je hebt de kaart dus in 2 mobo's getest, je oude en je nieuwe.
Je hebt hem 2x getest in je nieuwe mainbioard, 1x voor doa en 1x na retour.
Precies maar ik doe me voor alsof het moederbord die ze na retour hebben gestuurd ook als een nieuw moederbord telt.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:48:
Alsnog, herinner je als een IRQ was aangewezen? Meestal is dat de zien in de 2de boot scherm.
Dat zou ik moeten nakijken als ik thuis ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

SanderV. schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:51:
[...]

Precies maar ik doe me voor alsof het moederbord die ze na retour hebben gestuurd ook als een nieuw moederbord telt.
Niet doen dus, want je geeft zelf aan dat het dezelfde is. Je maakt het alleen maar moeilijk voor mensen om het topic te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zou dus heel goed kunnen dat de kaart zelf stuk is en niet het moederbord. Niet zo gek dat Azerty graag wat meer onderdelen wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 10:52:
Het zou dus heel goed kunnen dat de kaart zelf stuk is en niet het moederbord. Niet zo gek dat Azerty graag wat meer onderdelen wil.
Waarom doet de kaart het dan wel in het oude moederbord (AsRock)? En ik neem aan dat Azerty zelf producten heeft om dit uit te testen. En ze hebben het probleem toch de eerste keer toch ook ondervonden.

[ Voor 18% gewijzigd door SanderV. op 06-12-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat Azerty meer dan genoeg ervaring heeft met dropveters die echt geen flauw idee hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn. Zodoende dat ze steeds meer vragen om de overige componenten mee te sturen zodat ze het zelf kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Het lijkt me toch logisch dat een bedrijf als Azerty hun eigen spullen hebben om zo iets te testen. Als hun een kaartje erin stoppen en het werkt dan weten ze toch genoeg. Maar hun vertellen mij ook de eerste keer dat het defect is gevonden anders zouden ze geen nieuw moederbord toesturen. ik zie geen reden waarom ik mijn spullen zou moeten sturen aangezien ik die in gebruik heb.

[ Voor 8% gewijzigd door SanderV. op 06-12-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Goed, we zijn inmiddels anderhalf uur verder na je eerste telefoontje. Wat zeiden ze bij Azerty toen je ze nog eens hebt opgebeld om te melden dat ze het kapotte moederbord weer hebben teruggestuurd? En je graag een nieuw moederbord wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderV.
Ik heb nog niet gebeld, heb alleen tussendoor snel een mailtje de deur uit gegooid. Ik heb vanmiddag pas weer tijd om te bellen.

[ Voor 21% gewijzigd door SanderV. op 06-12-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderV. schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:00:
Het lijkt me toch logisch dat een bedrijf als Azerty hun eigen spullen hebben om zo iets te testen. Als hun een kaartje erin stoppen en het werkt dan weten ze toch genoeg. Maar hun vertellen mij ook de eerste keer dat het defect is gevonden anders zouden ze geen nieuw moederbord toesturen. ik zie geen reden waarom ik mijn spullen zou moeten sturen aangezien ik die in gebruik heb.
Prima, doe je het lekker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wet van Murphy is nog op teveel bedrijven van toepassing. Fouten worden gemaakt, maar blijkbaar worden ze niet goed opgelost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dat is maar afwachten, we weten alleen het verhaal van de TS en als hij net zo duidelijk aan de telefoon was als hier, dan kan ik me voorstellen dat de communicatie niet lekker loopt.
Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zijn verhaal wél duidelijk, ik verwacht ook van een klantenservice dat ze zo goed mogelijk doorvragen. Blijkbaar hebben ze dat niet gedaan, aangezien ze hem vragen om zijn PCI-kaarten op te sturen!

Heel misschien kan het wel zijn dat de PCI-kaarten een conflict geven met dit type moederbord en dat ook al waren de serienummers hetzelfde, het toch een ander moederbord was, maar het type gewoon een conflict geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is dat dus een probleem van de klant die zijn huiswerk niet goed heeft gedaan en niet van de winkel. Die kan het ook niet helpen dat ts dan een verkeerd moederbord heeft besteld. En onder andere juist daarom vragen ze om de resterende componenten zodat ze zelf kunnen uitsluiten wat het probleem is en zodoende als vorm van service het huiswerk van de klant doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 11:35:
Ik vind zijn verhaal wél duidelijk, ik verwacht ook van een klantenservice dat ze zo goed mogelijk doorvragen. Blijkbaar hebben ze dat niet gedaan, aangezien ze hem vragen om zijn PCI-kaarten op te sturen!

Heel misschien kan het wel zijn dat de PCI-kaarten een conflict geven met dit type moederbord en dat ook al waren de serienummers hetzelfde, het toch een ander moederbord was, maar het type gewoon een conflict geeft.
Tuurlijk, dat kan.. maar de TS vertelt niet hoe het telefoongesprek ging, dus het is maar gissen.
Misschien hebben ze bij Azerty wel aangegeven dat ze echt een nieuw mobo hebben gestuurd en om alles uit te sluiten hebben ze gevraagd of hij het mobo met Wifi kaart wilt sturen om zo te achterhalen waar het probleem zit.
Misschien blijkt inderdaad dat het type een conflict geeft en kunnen ze een passende oplossing bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wampa1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Hmm erg ongewoon. Doorgaans echt nooit problemen met Azerty en zo'n streek had ik niet van hen verwacht.

Als je dit verhaal nou had verteld over Centralpoint had ik me beter kunnen inleven, aangezien ik hier zelf een horror bestelling had m.b.t. een moederbord. Maar zelfs hier uiteindelijk een goede vervanging voor gehad (overigens wel dezelfde doos weer teruggekregen maar wel met een nieuw moederbord erin, ik had de serienummers genoteerd :) )

Maar zoals meerdere aangeven gewoon wederom terugsturen en eisen voor een nieuw moederbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Wampa1 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:52:
Hmm erg ongewoon. Doorgaans echt nooit problemen met Azerty en zo'n streek had ik niet van hen verwacht.

Als je dit verhaal nou had verteld over Centralpoint had ik me beter kunnen inleven, aangezien ik hier zelf een horror bestelling had m.b.t. een moederbord. Maar zelfs hier uiteindelijk een goede vervanging voor gehad (overigens wel dezelfde doos weer teruggekregen maar wel met een nieuw moederbord erin, ik had de serienummers genoteerd :) )

Maar zoals meerdere aangeven gewoon wederom terugsturen en eisen voor een nieuw moederbord.
Ik zou niet keihard gaan eisen maar ik zou gewoon netjes uitleggen dat er een foutje gemaakt is en dat je hem met alle liefde opnieuw op wilt sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Wampa1 schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:52:

Nou, nou, wie zegt dat er hier een streek is geleverd ?
Pagina: 1