"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Eerder aan bod gekomen. Dit komt door je adblocker.
Aha oke.
Dan heb ik dat niet gelezen.
Bedankt voor de tip!
Dan heb ik dat niet gelezen.
Bedankt voor de tip!
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Word dit nog aangepast? Ik vind het lastig om m'n adblocker steeds aan en uit te moeten zetten.
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Dan zet je Tweakers in de whitelist, dan voldoe je direct aan de algemene voorwaarden paragraaf 4.2.xii: http://tweakers.net/voorwaarden/.
Waarom zou er tijd moeten besteed worden om iets te repareren waar alleen mensen geen inkomsten opleveren omdat ze ads blokkeren last van hebben?
Waarom zou er tijd moeten besteed worden om iets te repareren waar alleen mensen geen inkomsten opleveren omdat ze ads blokkeren last van hebben?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Waarom dan niet gewoon:
Dan blokkeren die adblokkers waarschijnlijk de totale website.. Dan dwing je het gewoon af
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
| <body> <div class="ad"> .. rest van de site </div> </body> |
Dan blokkeren die adblokkers waarschijnlijk de totale website.. Dan dwing je het gewoon af
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Omdat we op geen enkele wijze intrusive willen zijn. Het idee is dat wij het ook respecteren als mensen een goede reden hebben om even iets te blocken dat dat mogelijk moet zijn. Bijvoorbeeld als een uiting de hele PC onwerkbaar maakt om wat voor reden dan ook. Om dezelfde reden wordt eerst content geladen en dan pas ads.
Andersom hopen we dan evengoed dat mensen het respect voor ons werk hebben en dat ondersteunen door het laten zien van advertenties.
Vroeger hebben we ook wel mensen geblockt voor het melden dat ze ads blocken, maar daar zijn we mee gestopt. De opbrengsten van reclame zijn direct terug te zien in de vooruitgang van de site. Helaas zijn er met teruglopende inkomsten in het verleden dus ook al mensen uit gegaan.
Vaak komt dan het argument dat er dan maar een ander verdienmodel moet zijn, maar tegelijk zijn diezelfde mensen niet bereid om dan te kiezen de site niet te bezoeken als ze niet bereid zijn advertenties te tonen. Dat is best wel eens frustrerend, maar ook daar kiezen we om de grote groep niet te laten lijden onder de lutsers.
Dus mensen: als je graag gebruik maakt van Tweakers, whitelist de site dan in je adblocker. Tweakers heeft nog altijd één van de meest terughoudende advertentiebeleiden
Andersom hopen we dan evengoed dat mensen het respect voor ons werk hebben en dat ondersteunen door het laten zien van advertenties.
Vroeger hebben we ook wel mensen geblockt voor het melden dat ze ads blocken, maar daar zijn we mee gestopt. De opbrengsten van reclame zijn direct terug te zien in de vooruitgang van de site. Helaas zijn er met teruglopende inkomsten in het verleden dus ook al mensen uit gegaan.
Vaak komt dan het argument dat er dan maar een ander verdienmodel moet zijn, maar tegelijk zijn diezelfde mensen niet bereid om dan te kiezen de site niet te bezoeken als ze niet bereid zijn advertenties te tonen. Dat is best wel eens frustrerend, maar ook daar kiezen we om de grote groep niet te laten lijden onder de lutsers.
Dus mensen: als je graag gebruik maakt van Tweakers, whitelist de site dan in je adblocker. Tweakers heeft nog altijd één van de meest terughoudende advertentiebeleiden
Om die reden heb ik dat geen-reclame abbo genomen. Ik wilde geen dingen missen, maar ook geen reclames.
Pagina: 1