Voor een site ben ik bezig om facebook te integreren.
Echter loop ik steeds tegen de API key aan.
Voor het posten gebruik ik onderstaande code wat ik al een keer werkend heb gekregen.
Echter was die API key na een poosje verlopen oid waardoor ik em niet meer kan gebruiken.
Ondertussen 100en zoekhits verder en uren zoeken kom ik er maar niet uit.
Dus voor mij zijn de vragen:
- Hoe krijg ik de juiste API Key voor een pagina (dus niet voor een gebruiker)
- Hoe zorg ik ervoor dat deze API key tot in einde blijft werken ipv dat ik hem elke dag moet vervangen.
Misschien iemand die mij hierbij kan helpen?
Echter loop ik steeds tegen de API key aan.
Voor het posten gebruik ik onderstaande code wat ik al een keer werkend heb gekregen.
Echter was die API key na een poosje verlopen oid waardoor ik em niet meer kan gebruiken.
Ondertussen 100en zoekhits verder en uren zoeken kom ik er maar niet uit.
Dus voor mij zijn de vragen:
- Hoe krijg ik de juiste API Key voor een pagina (dus niet voor een gebruiker)
- Hoe zorg ik ervoor dat deze API key tot in einde blijft werken ipv dat ik hem elke dag moet vervangen.
Misschien iemand die mij hierbij kan helpen?
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| public void PostBike(string name, StringBuilder message, string link, string picture) { string url = "https://graph.facebook.com/" + _PageID + "/feed?access_token=" + _APIKey + "&name=" + name + "&link=" + link + "&picture=" + picture + "&message=" + message; WebRequest request = WebRequest.Create(url); request.ContentType = "application/json"; request.Method = "POST"; try { HttpWebResponse response = (HttpWebResponse)request.GetResponse(); Stream stream = response.GetResponseStream(); string yada; using (StreamReader str = new StreamReader(stream)) { yada = str.ReadToEnd(); } } catch (WebException ex) { ex.ToString(); } } |