Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 03-10 19:32
beste, ik ben nu mijn pc in elkaar aan het zetten.

Heel wat guides gelezen en tutorials staan op de achtergrond aan,
Vol trots alles in elkaar gezet en aangesloten.

Zie ik dat de mugen 4 een beetje scheef staat, dus ik voel eraan, en ik kan de hele koeler gewoon een stuk draaien van links naar rechts :S

Ik ben nu een beetje bang dat ik het echt verknald heb, en dat de koelpasta nu dus ook flink verschoven is. Ik ben ook niet helemaal zeker van mezelf om alles weer los te halen. en heb ook niet de middelen in huis om de koelpaste er weer af te halen

Ik heb hem wel echt goed gemonteerd volgens de instructies, maar er zit zoveel speling op !

( zit je dan met je kamer vol dozen schroefjes en plastic van " had ik het maar laten doen door de winkel ;( " )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je het niet aandurft om er zelf mee verder te gaan, dan heb je je antwoord al. Ga dan naar de pc-boer. Wil je het wel zelf proberen dan kan men je hier helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik geef het op, ben al de hele dag bezig en dan nu dit... baal er zo van

Heb mijn vorige twee pc's ook zelf in elkaar gezet zonder problemen, maar dat is alweer 5 jaar geleden. Maar dit hoort volgens mij gewoon niet zo.

Nu nog iets of iemand zoeken die het kan doen voor mij

[ Voor 6% gewijzigd door Skybullet op 05-12-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Dus je kwam hier alleen even je frustratie ventileren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-10 13:11

Fordox

00101010

daar hebben we de Vraag en Antwoord voor :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
ik wilde even weten of het normaal is dat je hem zo kan draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-10 20:04

B4tman_DH

To the Bat.....

Dat is niet normaal :) Hij moet strak op de CPU zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Neen het is niet normaal, Mocht je nu eens een foto nemen en tonen waar hij kan draaien, kunnen wij mss nog advies geven hoe je em kan vastzetten. Misschien is het op te lossen met aan twee schroefjes te draaien.
En je koelpasta moet je je nog geen zorgen over maken. Die is niet geleidend. Wat ik kan denken is dat de shop er gewoon teveel dikke pasta heeft opgegooid en nu na warm te worden is die ervantussen gesmolten. Waardoor je dus nu speling hebt.
Foto's dus, chopchop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-01 23:16

Niellz

PSN: Niellzje

Heb de scythe mugen 4 ook, zelfde probleem. Wat een *** ding om op je processor te zetten. Hier de tip: Zet je cpu brackets niet helemaal vast, gewoon dat ze op het mobo liggen en dat je ze ruim kan bewegen. Dan de scythe mugen bevestigen, lekker strak aanschroeven en hoppa.

http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Soms werkt het ook om niet de Scythe op het moederbord te monteren, maar meer het moederbord op de Scythe...dus de Scythe op de kop op het bureau en mobo aanschroeven, mits mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:18

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Zo heb ik het ook gedaan Saturnus. Bij de Mugen 2 moest je wel zo tewerk gaan of over 4 handen beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Het systeem is nog niet aan geweest, zit zelfs nog niet eens stroom op. Dus gesmolten kan niet.
Verder heb ik er zelf de pasta op gedaan, een erwt midden op de cpu.

Daarna de scythe erop geschroef zo strak als kon ( stond in de handleiding niet te strak te doen )

Nu zit alles vast en erop, en moederbord zit al in de case. Alleen als ik dan het koelblok vast pak kan ik hem voelbaar en zichtbaar een stukje naar links en een stukje naar rechts draaien. niet echt met fotos zichtbaar te maken.

je voelt hem dan ook een beetje glijden zegmaar als je snapt wat ik bedoel ?

Misschien komt het wel door het geworstel met die *** fanbeugels :(

[ Voor 13% gewijzigd door Skybullet op 05-12-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:03

Milmoor

Footsteps and pictures.

Dat kan wel vaker bij koelers. Sommige kunnen een beetje draaien. Ze mogen niet kantelen, maar roteren is niet erg. De koelpasta blijft zacht, dus die vult de gaatjes weer.

Met gezond verstand bekijken bij het monteren en eventueel een second opinion van iemand in de buurt vragen. Twee zien meer dan een.

[ Voor 28% gewijzigd door Milmoor op 07-12-2013 18:39 ]

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 19:38

Axon

Dikke tetten

Ik verwacht geen problemen met je koeler. Ik heb ook enkele systemen geassembleerd en heb ook altijd dat de koeler een beetje gedraaid kan worden. Maak je er niet teveel zorgen om en test het systeem eens :)

Controleer goed of de temperaturen in orde zijn in het begin in de BIOS :)

Tetten.

Pagina: 1