Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BBG] [HTPC] OpenELEC werkt helemaal niet op de AMD A6-6400K

Pagina: 1
Acties:

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31
In reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2013 melden jullie dat er een patch is om problemen met het geluid te verhelpen. Echter is OpenELEC 3.2.0 de laatste versie die overweg kan met de A6-6400K APU van AMD. Alle latere versies tot en met 3.2.4 werken niet.

Zie https://github.com/OpenELEC/OpenELEC.tv/issues/2751 voor een duidelijkere beschrijving van het probleem. En in [OpenELEC] Wil niet booten; fc-cache: not found mijn beschrijving (en bevinding) van het problee./

Ik zit hier nu met een HTPC op basis van de BBG waarvan ik dacht dat OpenELEC 3.2.4 netjes zou werken, met audio en al. Nu maar even kijken hoe hij het doet en anders Windows erop knallen, al had ik liever de kant en klaar oplossing van OpenELEC gehad.

Kortom; misschien handig om even te vermelden bij de BBG.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb de man achter de BBG's hier even op gewezen.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 15:31
Heel mooi, hopelijk komt er nog een 'notitie' in de BBG. Ik denk dat veel mensen die zoiets samenstellen toch wel een klein beetje de verwachting hebben dat zoiets prima werkt namelijk.

• Northstar
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-10 14:27
Ik ben inderdaad deze week tegen hetzelfde aangelopen. OpenELEC start niet op met de HTPC samenstelling van November.

Ik probeer nu XBMCUbuntu aan de praat te krijgen, echter lukt het me niet om XBMC te starten. Ik vermoed dat de driver niet volledig ondersteunt wordt. Heeft er iemand suggesties? Ik wil geen aparte windows 7 licentie aan schaffen voor de HTPC...

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
In de BBG is een caveat toegevoegd.

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Ah okay, bedankt. Beetje laat dat ik dit nu lees, ik had dus ook op basis van de BBG deze processor gekocht.
Jammer.
In het algemeen werkt het bij mij prima, maar alleen met de oude versie OpenElec, en dan blijf je toch zitten met andere bugs. Als iemand een goed werkend alternatief heeft dan hoor ik het graag :-)

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

Pagina: 1