Toon posts:

CMD Applicatie op achtergrond uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil graag het volgende;

voor het minen van LiteCoins gebruik ik CudaMiner, een applicatie die in CMD (commandprompt) opent.

Werkt verder prima, maar ik heb onder in mijn start-balk constant het CMD tabje staan. Dat zou ik graag anders zien. Het mag bijvoorbeeld naar het taakbalk-vakje rechts bij de klok, of helemaal verdwijnen (dat ik hem alleen nog in taakbeheer zie).

Hoe kan ik dit bewerkstelligen, als het al mogelijk is? Ik kom er met de hulp van google niet uit....

Groet,

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Start het als een service, en niet onder je eigen useraccount: http://stackoverflow.com/...s-service-from-executable

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-10 20:35
Met START...

Zie HELP START in een CMD-venster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:31
Of je maakt een .bat file die dat progje start, converteert die naar .exe met '.bat to .exe converter' als invissible Application.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Dit programma misschien iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 22:41
Als een taak inschieten in je task scheduler. Runnen onder het system account. Opstarten als de machine opstart.

Carpe Diem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:38
Gezien dat ding voor Windows XP/2003 op zijn hoogst is raad ik dan eerder The Non-Sucking Service Manager aan die ook in de link van RaZ wordt aangegeven. Oftewel dit gebruiken om er een system service van te maken (wat ook mbv sc onder command line kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC

LnC

The offending line...

Starke schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 20:36:
[...]

Gezien dat ding voor Windows XP/2003 op zijn hoogst is raad ik dan eerder The Non-Sucking Service Manager aan die ook in de link van RaZ wordt aangegeven. Oftewel dit gebruiken om er een system service van te maken (wat ook mbv sc onder command line kan).
Oei! Even overheen gelezen dat dit programma al zo oud is. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:29
Ow, da's lang geleden... ik had vroeger een programmaatje waarmee je elk programma dat in de taskbar stond kon verplaatsen naar de systray. Naam schiet me zo even niet te binnen. Enige wat ik zo snel even kan vinden is dit.

Maar als je een dosbox opent middels het start-commando of via een bat-file, dan kan je in de eigenschappen aangeven hoe dat venster zich gedraagd bij openen. Hierbij kan je minimalizeren kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC

LnC

The offending line...

Nog even meedenkend. (Hopelijk nu wel een up-to-date programma :P)
Hidden Start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14:29
Nog even opgezocht wat ik destijds gebruikte: RB Tray

Programma wordt niet meer bijgewerkt, maar doet wat het moet doen. :)
Pagina: 1