Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• iJAMAYLA
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-11-2019
Hallo !
Geen idee wat ik met die melding aan moet, maar ik krijg het elke keer weer in mijn scherm.
"Load Doodle Failure" ik heb zelf de Samsung Nexus S I9020 (4G), en ik weet niet of meerdere ook deze melding krijgen. En ik vraag me af, wat is er mis mee ? en hoe krijg je die melding weg.

Alvast bedankt :)

• iJAMAYLA
Ja oke Bazvv, heb ik ook gezocht. maar kom geen steek verder.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
iJAMAYLA schreef op donderdag 05 december 2013 @ 15:13:
Ja oke Bazvv, heb ik ook gezocht. maar kom geen steek verder.
De Go Notes widget verwijderen.

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 01:36
Niet flauw bedoeld maar de go notes widget verwijderen stond in de 4e link in google.
Er wordt wel verwacht dat je zelf inzet toont hier, ik had de eerste vier google links kunnen bekijken en de oplossingen hier neerzetten maar dat kan je zelf ook opzoeken. Als je bijvoorbeeld zelf al alle mogelijk oplossingen hier neerzet en dan om hulp vraagt is het al heel anders.

• iJAMAYLA
Heb ik gedaan, maar er veranderd niets. heeft op een of andere manier geen nut.

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-11 01:36
Sinds wanneer krijg je de melding? Heb je sinds die tijd bepaalde apps geinstalleerd?
Probeer die apps te verwijderen, factory reset is ook altijd nog een optie.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geef aub aan wat je zelf al gedaan hebt om het probleem op te lossen, en waar je op hebt gezocht. Je geeft namelijk veel te weinig informatie en reacties als "er verandert niets" of "kom geen steek verder" kunnen wij niets mee. Graag wat meer eigen initiatief.
Pagina: 1