DivX splitsen (heb search al gebruikt!)

Pagina: 1
Acties:

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Topicstarter
weet iemand hoe ik een DivX ;-) film goed kan splitsen, of er een stukje afhalen (film is nu 706mb, net te groot) ?
Ik heb het met virtualdub geprobeerd, op direct stream copy, maar er wordt dan een AVI gesaved die te klein is en met heel schokkerig beeld
AVI Chop werkt ook niet, loopt vast of schrijft een AVI die ik niet kan openen!
plz help !

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:38
Als ie te klein wordt, knip je er een te groot stuk af. Schokkeriger kan ie niet worden, want VirtualDub verandert niet aan de encoding, zolang je alles op "direct stream copy" zet.
Afspelen in VirtualDub gaat mogelijk schokkerig, maar dat moet je dan ook niet doen :) (tenminste alleen voor bewerkingsdoeleinden, niet om gezelli naar de film te turen :) )

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 13:08 schreef GarBaGe het volgende:
Als ie te klein wordt, knip je er een te groot stuk af. Schokkeriger kan ie niet worden, want VirtualDub verandert niet aan de encoding, zolang je alles op "direct stream copy" zet.
Afspelen in VirtualDub gaat mogelijk schokkerig, maar dat moet je dan ook niet doen :) (tenminste alleen voor bewerkingsdoeleinden, niet om gezelli naar de film te turen :) )
ik doe het precies zoals je hierboven zegt, en ik haal er maar 4 minuten af. ik snap er niks meer van :? :'(

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:38
Op donderdag 07 juni 2001 13:12 schreef dreeke het volgende:
ik doe het precies zoals je hierboven zegt, en ik haal er maar 4 minuten af. ik snap er niks meer van :? :'(
Zet je de film ff op een 80min CD, stuur je hem naar mij toe en dan kijk ik er ff naar. OK ??

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op donderdag 07 juni 2001 13:27 schreef GarBaGe het volgende:

[..]

Zet je de film ff op een 80min CD, stuur je hem naar mij toe en dan kijk ik er ff naar. OK ??
|:(
hij past nu dus niet op een 80 min cd

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
het ligt kennelijk aan die ene film ofzo, want met een andere divx lukt het wel gewoon :'(

Pagina: 1