Ben op zoek naar een nieuwe laptop en vraag me af of de Lenovo flex 14 een goede keus is.
Het zal vooral een studie laptop worden en kijk ook wel regelmatig films en wil nog wel eens wat foto's bewerken. Touch is op zich niet nodig maar lijkt me wel prettig als je tussendoor op de bank even wilt kijken. (heb geen tablet).
Ik ben niet enorm op de hoogte wat momenteel de beste keus is qua prestaties dus vraag me af of dit een goede keus is.
Als ik vergelijk met andere laptops lijkt me 8 Gb werkgeheugen voor het geld heel mooi maar misschien wel weer wat uit balans met de processorsnelheid?
Prijsverhouding lijkt me op het eerste gezicht goed maar is dit ook zo?
Hieronder de specificaties:
Prijs = 599,-
Beeldschermdiagonaal: 14" (36cm)
Opslagcapaciteit harde schijf: 500 GB
Intern geheugen: 8 GB
Processor model: I3-4010U
Touchscreen: Ja
Processorfamilie: Intel® Core™ I3
Opslagmedia-type: HDD
Resolutie: 1366 X 768 Pixels
Totale opslagcapaciteit: 500 GB
Processor-kloksnelheid: 1.7 GHz
Videokaart geheugen: Shared MB
Het zal vooral een studie laptop worden en kijk ook wel regelmatig films en wil nog wel eens wat foto's bewerken. Touch is op zich niet nodig maar lijkt me wel prettig als je tussendoor op de bank even wilt kijken. (heb geen tablet).
Ik ben niet enorm op de hoogte wat momenteel de beste keus is qua prestaties dus vraag me af of dit een goede keus is.
Als ik vergelijk met andere laptops lijkt me 8 Gb werkgeheugen voor het geld heel mooi maar misschien wel weer wat uit balans met de processorsnelheid?
Prijsverhouding lijkt me op het eerste gezicht goed maar is dit ook zo?
Hieronder de specificaties:
Prijs = 599,-
Beeldschermdiagonaal: 14" (36cm)
Opslagcapaciteit harde schijf: 500 GB
Intern geheugen: 8 GB
Processor model: I3-4010U
Touchscreen: Ja
Processorfamilie: Intel® Core™ I3
Opslagmedia-type: HDD
Resolutie: 1366 X 768 Pixels
Totale opslagcapaciteit: 500 GB
Processor-kloksnelheid: 1.7 GHz