Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Mail/outlook] Migratie

Pagina: 1
Acties:

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:39
Heb het volgende probeem.

De mail applicatie die gebruikt werd was Windows Mail. Nu moet ik de mail en adressen overzetten naar Outlook 2010.

Als ik de export functie gebruik van Windows mail heb ik geen idee waar hij de PST opslaat?
Ik kies om te exporten naar Exchange. Vervolgens kan ik de mappen kiezen en gaat de applicatie exporten?

Als ik de import functie gebruik van Outlook, worden niet alle mails geimporteerd (alleen de mail tot en met de maand mei).

Iemand een oplossing?

[ Voor 16% gewijzigd door Vecodo op 05-12-2013 11:46 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:54
Volgens mij maakt hij geen PST aan (kent Windows Mail dat überhaupt?) meer gooit ie het direct over in Outlook. Krijg je de vraag een Outlook profiel te selecteren zodra je die export start? Probeer eens te exporteren terwijl je Outlook open hebt staan.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:39
The Realone schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:32:
Volgens mij maakt hij geen PST aan (kent Windows Mail dat überhaupt?) meer gooit ie het direct over in Outlook. Krijg je de vraag een Outlook profiel te selecteren zodra je die export start? Probeer eens te exporteren terwijl je Outlook open hebt staan.
Laptop opnieuw opgestart. Windows Mail open gezet en Outlook 2010.
Export -> berichten gekozen in Windows Mail, Daarna gekozen voor Exchange (melding dat je berichten gaat exporten). Nu kan ik kiezen welke mappen. Kies voor alle berichten en de export gaat lopen.

662 berichten voor Postvak in (correcte aantal).
510 berichten voor verwijderde items (correct aantal).
611 berichten voor verzonden items (correct aantal).

Migratie gelukt, wel alles in verkeerde mappen gezet maar dat kan ik handmatig wel aanpassen.

[ Voor 15% gewijzigd door Vecodo op 05-12-2013 14:41 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mooi dat 't is gelukt, maar had je vanuit Outlook geen optie om mail te importeren van een bestaande applicatie? Dat kan soms wel beter werken, import vanuit de applicatie waar 't heen moet.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dit lijkt mij trouwens meer een dingetje voor CSA, dus ondanks dat het opgelost is verplaats ik je topic nog even die kant op.

Desktop | Server | Laptop