Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoopadvies gevraagd voor een tweedehands laptop

Pagina: 1
Acties:

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 09:54
Hallo,

Een tijdje terug had ik hier een topic geopend voor een gamelaptop die ik zou gaan halen maar de persoon bleek dus een andere type nummer te hebben van het model :(

on-topic:

Op marktplaats zag ik een Asus N56VV-S4069H voor 690,-

specs:

Asus N56VV-S4069H features:
Intel Core i7 3630QM
6 GB werkgeheugen
500 GB harde schijf
NVIDIA GeForce GT 750M
Externe subwoofer
Verlicht toetsenbord
Bang & Olufsen luidsprekers
Windows 8
HDMI-aansluiting
Bluetooth v4.0
4x USB 3.0

er zitten 2 krassen op de cover van de laptop maar dat maak me niet uit (hij zal alleen thuis blijven en in het weekend neem ik hem mee naar me vader)

Is dit een goede prijs?

Eisen:

Het liefst niet teveel geluid (fan) als ik een spel speel.
mooi scherm en beetje futureproof

spellen die ik speel:

- League of Legends
- Counter strike Global Offensive

Spellen die ik binnenkort wil spelen:

- BF4 (low/medium/high maken mij niet uit, als ik maar op full HD resolutie kan spelen :+ )
- Simcity
- MMORPGs zoals Tera online etc

er zit ook nog eens 20 maanden garantie op de laptop (coolblue)

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Verwijderd

Leuke laptop en zeker voor het geld! Zelf nog een SSD'tje en eventueel wat RAM erbij knallen en je kunt er prima mee vooruit de komende jaren.

Volgens mij moet het met BF4 wel goed komen op low/medium settings en nouja .. de rest lukt dan dus ook wel.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-11 09:54
Nog iemand die dit kan bevestigen? Want dan ga ik zo even bellen dat ik hem vanmiddag ophaal!

• Headshot_NL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:20
Low tot medium moet prima gaan met een 750M. Verder, wat is aangegeven, maakt een een normale HD de hele notebook voor je gevoel traag. Een SSD maakt het helemaal af.

🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v154 + HW P1

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Het is een leuke laptop (zelf ook gehad). Geluid, wanneer je een spel speelt hoor je hem uiteraard blazen, inclusief de nodige warmte ontwikkeling. Dit is denk ik persoon verschillend of het té is (zelf altijd muziek op de achtergrond aan dus geen last van).

Wat ik echt raar vind is dat de garantie vier maanden korter is, wellicht een puntje om over te hebben?

Een SSD inbouwen had ik zelf ook geprobeerd maar dit ging gewoon niet. Hij startte op en viel direct weer uit, starte opnieuw op en viel weer uit, etc. Die zelfde SSD heb ik sinds dien in mijn PC zitten er daar werkt die wel perfect. Weet niet of ik toevallig een brak model had of er meerdere zijn.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Famous schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:25:
Het is een leuke laptop (zelf ook gehad). Geluid, wanneer je een spel speelt hoor je hem uiteraard blazen, inclusief de nodige warmte ontwikkeling. Dit is denk ik persoon verschillend of het té is (zelf altijd muziek op de achtergrond aan dus geen last van).

Wat ik echt raar vind is dat de garantie vier maanden korter is, wellicht een puntje om over te hebben?

Een SSD inbouwen had ik zelf ook geprobeerd maar dit ging gewoon niet. Hij startte op en viel direct weer uit, starte opnieuw op en viel weer uit, etc. Die zelfde SSD heb ik sinds dien in mijn PC zitten er daar werkt die wel perfect. Weet niet of ik toevallig een brak model had of er meerdere zijn.
Het is eigenlijk gewoon een tweedehandsje, dus zo gek is dat niet.

SSD inbouwen moet geen problemen geven, gewoon een windows (recovery) disk maken als je hem krijgt, SSD erin plaatsen en installeren maar...

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-11 11:25

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:44:
[...]

Het is eigenlijk gewoon een tweedehandsje, dus zo gek is dat niet.

SSD inbouwen moet geen problemen geven, gewoon een windows (recovery) disk maken als je hem krijgt, SSD erin plaatsen en installeren maar...
Maar hij wordt verkocht door Coolblue, fijn dat hij geretourneerd is maar je kan het wellicht proberen om die vier maanden erbij te lullen, of wat van de prijs af.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

Ja, hij wordt verkocht door Coolblue ... maar ik vergelijk het in dit geval maar met een tweedehands instrument die je koopt bij een muziekwinkel, hier krijg je meestal maar een halfjaar garantie, komt natuurlijk ook omdat de meeste instrumenten ouder zijn dan 2 jaar ...

Anyway, je kunt het proberen, maar ik geef je weinig kans ..
Pagina: 1