Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?
Als er niet over de uitslag wordt gecorrespondeerd, hoe weten de winnaars dan dat ze iets hebben gewonnen?9. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Ik weet dat Paradigit vroeger al Cyrix en AMD verkocht.AMD-Gamesysteem via Paradigit
Binnenkort start Paradigit met de verkoop van de Enforcer FX 8320-R7260, het eerste systeem dat door de webwinkel wordt uitgerust met een AMD-cpu.
De Paradigit Enforcer FX 8320-7850 staat wel op de site en lijkt daarmee niet de "tweede".
Daarmee bedoelen ze uiteraard dat er geen discussie aangegaan word alla 'waarom wint pietje wel en jan niet?'tes_shavon schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:38:
[...]
Als er niet over de uitslag wordt gecorrespondeerd, hoe weten de winnaars dan dat ze iets hebben gewonnen?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
ik blijf hangen bij de vraag of ik mijn keuze nog wil veranderen en wat ik ook kies, ik kan niet bevestigen?
"Neuh, ik houd niet van bugjes"
't moment dat je de keuze maakt, ben je ook meteen ingeschreven zoals ik het begrijp. Aka, er valt niks te bevestigen.Case-study schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:41:
ik blijf hangen bij de vraag of ik mijn keuze nog wil veranderen en wat ik ook kies, ik kan niet bevestigen?
Pagina: 1