Dit is de melding die ik krijg. Graag zou ik mijn Windows 8.1 willen activeren doormiddel van telefoon. Maar dit gaat moeilijk als ik deze melding krijg. Is er een mogelijkheid om dit op te lossen? Het betreft hier een Windows 8.1 Pro versie.
Kijk eens op z'n desktopbardi-1 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 07:30:
Geef eerst even kort aan hoe jouw situatie is.
-Windows 8 Pro geinstalleerd vanaf een originele dvd? of van een ISO van internet?
-Is de aangeschafte versie die je hebt een volledige versie of een upgrade versie?
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
dit gedeelte is iig klinkklare bullshit de pro upgrade versie is bij uitstek veel verkocht in het begin. zeker de 15 euro versie bij microsoft tot het begin dit jaar.De PRO versie is namelijk alleen voor bedrijven, technet, msdn beschikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Fish op 08-12-2013 18:41 ]
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Je verhaal klopt bijna, alleen dat Pro alleen beschikbaar zou zijn voor bedrijven klopt niet. Ik heb drie upgrade Windows 8 Pro licenties gekocht direct bij Microsoft, direct in het begin (aanbieding van 15 euro). Dit heb ik als particulier gewoon kunnen doen geen enkel probleem. Ik dnk dat jij je verward met de Enterprise versie, die is alleen onder een corperated license te verkrijgen.Wim-Bart schreef op zondag 08 december 2013 @ 18:33:
Overigens.... Windows 8.8.1 pro kan je niet activeren via Telefoon. Wanneer de key niet werkt, dan is deze ingetrokken door Microsoft. De PRO versie is namelijk alleen voor bedrijven, technet, msdn beschikbaar. De key moet dus ook altijd werken bij installatie. Werkt de key niet dan is de key ingetrokken en moet je dus op zoek naar een andere key.
De key werkt niet omdat:
- Microsoft heeft gezien dat de key verkocht wordt op Internet (technet/msdn)
- in het illegale circuit zit msdn/technet/vlk
- het contract verlopen is (bedrijfs licentie)
- maximaal aantal activeringen bereikt is (komt zelden voor maar het kan)
- key is ingetrokken bij spla (komt ook zelden voor).
- technet/msdn licentie verlopen is (moet ik zelf nog controleren want mijn technet loopt nog).
Op het moment dus dat een Windows 8/8.1 pro key niet werkt, dan is er ook geen telefonische activering nodig, want een key werkt of werkt niet.
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq