Goedenavond Tweakers,
Voor een publieke locatie ben ik op zoek naar een router/accesspoint. Aangezien er een wildgroei aan routers is en ik er tegenwoordig niet meer dagelijks in zit, zou ik graag jullie advies horen.
Ik ben op zoek naar een router omdat de standaard (modem)router van Solcon niet de opties bied die nodig zijn.
Mijn wensen zijn niet zo heel erg uitgebreid, maar wel het volgende:
.
Wat betreft de kosten? Als ik voor rond de €50 klaar ben, dan ben ik blij. Maximaal zou ik €100 kwijt willen zijn.
Heb je goede ervaringen met een merk/type router? Ik hoor het graag!
Groet,
Edwin90
P.s. Sorry voor de titel van het topic. Niet zo netjes, zo'n titel
. Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan veranderen?
Voor een publieke locatie ben ik op zoek naar een router/accesspoint. Aangezien er een wildgroei aan routers is en ik er tegenwoordig niet meer dagelijks in zit, zou ik graag jullie advies horen.
Ik ben op zoek naar een router omdat de standaard (modem)router van Solcon niet de opties bied die nodig zijn.
Mijn wensen zijn niet zo heel erg uitgebreid, maar wel het volgende:
- MAC filtering toe kunnen passen op de wifi toegang bijvoorbeeld.
- Het zou prettig zijn als het apparaat een goede en ruime dekking heeft (veel verschillende ruimtes in het gebouw).
- We maken op deze locatie gebruik van glasvezel 50 mbit.
- Aangezien ik zelf niet dagelijks op de locatie ben, maar wel verantwoordelijk zal zijn voor het toevoegen van gebruikers aan de hand van het MAC adres, zou benadering van buitenaf zeer prettig zijn.
Wat betreft de kosten? Als ik voor rond de €50 klaar ben, dan ben ik blij. Maximaal zou ik €100 kwijt willen zijn.
Heb je goede ervaringen met een merk/type router? Ik hoor het graag!
Groet,
Edwin90
P.s. Sorry voor de titel van het topic. Niet zo netjes, zo'n titel
[ Voor 4% gewijzigd door edwin90 op 04-12-2013 22:02 ]