processor koeling

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

• nadim
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
hey, op de best buy staat: reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2013

maar er zit bij de Intel Core i5 4670K Boxed al een processorkoeler? of heb ik het mis?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
nadim schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:21:
hey, op de best buy staat: reviews: Desktop Best Buy Guide: november 2013

maar er zit bij de Intel Core i5 4670K Boxed al een processorkoeler? of heb ik het mis?
Als je nou even op Google gezocht had was dit topic niet nodig geweest. Prima dat je iets niet weet en een vraag stelt maar dit is wel heel makkelijk zelf te vinden met vrijwel geen moeite.

Edit: Misschien toch even inlezen over wat hier op tweakers wel en niet de bedoeling is. 7 topics op 1 dag is dat in ieder geval niet.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 04-12-2013 21:25 ]

• nadim
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
PilatuS schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:23:
[...]

Als je nou even op Google gezocht had was dit topic niet nodig geweest. Prima dat je iets niet weet en een vraag stelt maar dit is wel heel makkelijk zelf te vinden met vrijwel geen moeite.

Edit: Misschien toch even inlezen over wat hier op tweakers wel en niet de bedoeling is. 7 topics op 1 dag is dat in ieder geval niet.
Probeer gewoon zo goed mogelijk me eerste pc te bouwen, sommige mensen weten niet alles maar willen het toch proberen, had het gegoogled maar staat er best wel vaag, als je me een duidelijke link kan geven die je van google hebt vind ik het goed

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:46

Bolletje

Moderator Harde Waren
Alles kan wel verder in één topic: game pc 900~ euro

[ Voor 46% gewijzigd door Bolletje op 04-12-2013 21:45 ]

Dit topic is gesloten.