Forza 4 : Graag spelen, wat nodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Geachte dames en heren,

Ben een verschrikkelijke leek wat betreft console games.
Heb altijd game PC's gehad, en blijf dat ook doen.

Echter, heb ik zin in een goede racegame en ik heb op de PC alles wel zo'n beetje grijs geraced.

Ik zou graag Forza 4 graag even willen proberen, alleen heb ik dus nul weet van hoe dat in zijn werk gaat.

Een Xbox 360 en een Forza 4, ok.. maar er zijn dus ook een hele lap carpacks met auto's die ik graag wil rijden. Die zullen dus gedownload moeten worden gok ik.

1) Moet ik daarvoor betalen? Of kun je die gratis downloaden.
1a) Als ik daarvoor moet betalen, zal het wel weer allemaal lekker schimmig vermeld staan in microsoftpoints. Hoeveel kost het om alle packs te kopen?
2) Moet ik dan ook nog eens Xbox Live aanschaffen?! Of kan ik hem gewoon standaard aan het internet hangen?
3) Hoe werkt Forza 4? De bedoeling is, dat ik gewoon vrij een auto kan kiezen, en dan een rondje kan rijden over de Nurnburgring/Nordschleife met alle auto's die erbij zitten. Zit er een sandbox mode op die dat toelaat of ben ik verplicht om uren lang te grinden in races waar ik geen behoefte aan heb, om nou net die ene auto te kunnen kopen?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:47
Sorry hoor, maar veel hiervan staat toch gewoon op internet?

http://forzamotorsport.net/en-us/

http://support.xbox.com/n...-motorsport-4-season-pass

http://support.xbox.com/n...s/forza-motorsport-4-info

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5985285.aspx

En ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij je meteen de duurste/snelste auto kon kiezen met alle upgrades en dan maar op elk circuit kon rijden.
Alles wat ik ken moest je wel de Arcade/Story mode doorspelen om van alles te unlocken.

Tenzij je inderdaad een car pack hebt.
En logischerwijs gaat dat inderdaad geld kosten.

Maar F4 is al te koop voor €15,-, dus zoveel kost het 'even proberen' niet.

Wat is Xbox live en wat kun je ermee: Wikipedia: Xbox Live

[ Voor 7% gewijzigd door NeutraleTeun op 04-12-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
NeutraleTeun schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:19:
Sorry hoor, maar veel hiervan staat toch gewoon op internet?

http://forzamotorsport.net/en-us/

http://support.xbox.com/n...-motorsport-4-season-pass

http://support.xbox.com/n...s/forza-motorsport-4-info

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5985285.aspx

En ik heb nog nooit een spel gespeeld waarbij je meteen de duurste/snelste auto kon kiezen met alle upgrades en dan maar op elk circuit kon rijden.
Alles wat ik ken moest je wel de Arcade/Story mode doorspelen om van alles te unlocken.

Tenzij je inderdaad een car pack hebt.
En logischerwijs gaat dat inderdaad geld kosten.

Maar F4 is al te koop voor €15,-, dus zoveel kost het 'even proberen' niet.

Wat is Xbox live en wat kun je ermee: Wikipedia: Xbox Live
Ja de career interesseert me niet zo.
K wil alleen gewoon vrije keus hebben tussen alle auto's, en dan gewoon rondjes rijden over de Nurnburgring en zelf een index bijhouden van mijn rondetijden.

Op de PC pas ik even een savegame file aan, en dan kan ik doen en laten met het spel wat ik wil.
Ik heb er immers voor betaald.

Ik heb nog geen console, omdat ik een hekel heb aan het fenomeen controller, dus ik zou voor Forza 4 dus wel zo'n 115 euro moeten investeren, en dan nog xbox live pass en carpacks erbij, en dan nog uren moeten grinden terwijl ik alleen offline rondjes wil rijden. 8)7

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Valt een savegame te hacken en kan ik dan mezelf unlimited geld geven en alle auto's unlocken?
Gebanned worden van Xbox Live interesseert niet.

Ik wil puur en alleen alle auto's hebben, en kunnen rondrijden over de Nordschleife.
Heb maar een paar uur per week vrij, dan ga ik niet grinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gt6 overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
Zou ik ook doen ja. GT5 heeft (imho) een betere Nurburgring dan Forza 4, en je hoeft geen Xbox Live gold te hebben mocht je een keer online willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Gran Turismo is inderdaad ook een goed alternatief. Je kan daarmee ook andere racestuurtjes gebruiken dan die ene racestuur die Xbox heeft (Voor zover ik weet in ieder geval). Met een beetje mazzel kan je dan zelfs een racestuur gebruiken dat je al hebt voor je PC.

Van Gran Turismo 5 weet ik ook dat je sowieso direct op de Nurburgring kan rijden, met een uitgebreide selectie aan auto's.

Als je toch al een console moet kopen zou ik je zeker aanraden om ook eens bij de Playstation te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 21:37

Joostk

Barkrukprofeet

Oke om je vragen per stuk te beantwoorden.

1 Ja je moet Forza 4 kopen als je het wil spelen. Lijkt me logisch met een game voor op de console. Maar Forza 4 heeft zonder alle DLC (Downloadable Content, de car packs) al 483 auto's. Met DLC is het 671 auto's. Kijk maar op deze site: http://www.myforza.net/f4/carlist.php
1a tegenwoordig koop je dingen in de Xbox Marketplace (of hoe het ook heet) met geld. Keiharde euro's die jij aan je account hebt toegevoegd. Microsoft is sinds kort afgestapt van Microsoft Points naar valuta. Dus woon je in de UK dan heb je Ponden, in Europa heb je Euro's.
Hoeveel het kost geen idee. Kijk in de Marketplace. Er is een Season Pass die geeft je de eerste 6 packs voor een bepaalde prijs. Er is een pack met alle Porsche auto's (30 Porsches). En dan heb je het VIP membership. Dat geeft korting op alle DLC packs en ook dus de Porsche DLC pack. Lees maar eens: http://support.xbox.com/n...-motorsport-4-season-pass
2 Om online te kunnen spelen met je Xbox 360 heb je Xbox Live Gold nodig. Je hebt geen Xbox Live Gold nodig om de DLC te kunnen downloaden. Dat kan met de standaard en gratis Xbox Live Silver. Maar als je een beetje creatief in de pricewatch kijkt zie je dat Xbox live gold voor een jaar iets van 40 euro kost. Het is dus niet zo extreem duur als je verwacht.
3 Forza 4 werkt met de controller. Er zit een Free Play modus in. Daarmee kan je met elke auto die in het spel zit (wel of geen DLC staat hier buiten) racen op elk circuit dat in Forza 4 zit. Dit zijn wel auto's die standaard zijn. Dus geen upgrades hebben. Maar je kan als je wilt met een Peugeot 908 HDi FAP over de Nurburgring Nordschleife racen. Je kan kiezen uit gewoon een race met AI spelers of Hot Laps doen. Hot Laps zijn rondjes die je alleen rijdt en je snelste tijd wordt bewaard. Je kan ook split screen doen, dus met je maten of je ouders racen op dezelfde TV of beeldscherm.
Je kan ook met je eigen auto's in Free play modus rijden. Dus als jij een dikke vette Golf 3 hebt gekocht en die helemaal maximaal hebt geupgrade. kan je daarmee rijden in Free play modus. Dus single player races tegen de AI doen of wat Hot Laps doen om te kijken hoe snel je met die Golf over het Le Mans circuit scheurt.

Over het hacken van savegames heb ik geen idee. Google weet dat vast beter.

Nog meer vragen? Google eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke22
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:31
niet om de fanboy uit te hangen ofzo hoor. Maar ik ben zelf groot auto fanaat, op de pc vind ik race game niet leuk (!mening!) maar sinds forza wil ik niks anders meer, het heeft in mijn ogen meer fun dan bijv. gran turismo. Forza 4 houd je nog lang zoet en als ik kijk wat een xbox je kost is dat spot goedkoop, zeker een aanrader of je nou drift fan bent of toch liever track day's doet. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien een beetje laat, maar als je in het vervolg dit soort topics opent, laat dan ook zien wat je zelf al hebt gevonden. Dit zorgt ervoor dat iedereen weet wat jij al weet en laat zien dat je gemotiveert bent. Waarom zou iemand er moeite voor doen als je het zelf al niet wil doen? Om het grof te zeggen: "We zijn geen helpdesk"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik heb inmiddels na tips van de mensen hier een PS3 op de kop getikt icm GT5. Jammer dat niet alle autos een cockpit view hebben, maar het werkt wel mooi met mijn G27.

GT5 heeft een mooier en breder palet aan autos maar ik vind de handling van Assetto Corsa toch beter.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchManticore op 16-12-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Joostk schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:51:
Oke om je vragen per stuk te beantwoorden.

1 Ja je moet Forza 4 kopen als je het wil spelen. Lijkt me logisch met een game voor op de console. Maar Forza 4 heeft zonder alle DLC (Downloadable Content, de car packs) al 483 auto's. Met DLC is het 671 auto's. Kijk maar op deze site: http://www.myforza.net/f4/carlist.php
1a tegenwoordig koop je dingen in de Xbox Marketplace (of hoe het ook heet) met geld. Keiharde euro's die jij aan je account hebt toegevoegd. Microsoft is sinds kort afgestapt van Microsoft Points naar valuta. Dus woon je in de UK dan heb je Ponden, in Europa heb je Euro's.
Hoeveel het kost geen idee. Kijk in de Marketplace. Er is een Season Pass die geeft je de eerste 6 packs voor een bepaalde prijs. Er is een pack met alle Porsche auto's (30 Porsches). En dan heb je het VIP membership. Dat geeft korting op alle DLC packs en ook dus de Porsche DLC pack. Lees maar eens: http://support.xbox.com/n...-motorsport-4-season-pass
2 Om online te kunnen spelen met je Xbox 360 heb je Xbox Live Gold nodig. Je hebt geen Xbox Live Gold nodig om de DLC te kunnen downloaden. Dat kan met de standaard en gratis Xbox Live Silver. Maar als je een beetje creatief in de pricewatch kijkt zie je dat Xbox live gold voor een jaar iets van 40 euro kost. Het is dus niet zo extreem duur als je verwacht.
3 Forza 4 werkt met de controller. Er zit een Free Play modus in. Daarmee kan je met elke auto die in het spel zit (wel of geen DLC staat hier buiten) racen op elk circuit dat in Forza 4 zit. Dit zijn wel auto's die standaard zijn. Dus geen upgrades hebben. Maar je kan als je wilt met een Peugeot 908 HDi FAP over de Nurburgring Nordschleife racen. Je kan kiezen uit gewoon een race met AI spelers of Hot Laps doen. Hot Laps zijn rondjes die je alleen rijdt en je snelste tijd wordt bewaard. Je kan ook split screen doen, dus met je maten of je ouders racen op dezelfde TV of beeldscherm.
Je kan ook met je eigen auto's in Free play modus rijden. Dus als jij een dikke vette Golf 3 hebt gekocht en die helemaal maximaal hebt geupgrade. kan je daarmee rijden in Free play modus. Dus single player races tegen de AI doen of wat Hot Laps doen om te kijken hoe snel je met die Golf over het Le Mans circuit scheurt.

Over het hacken van savegames heb ik geen idee. Google weet dat vast beter.

Nog meer vragen? Google eens.
Behalve dat natuurlijk duidelijk was dat Forza 4 gekocht moest worden was je informatie nuttig. Enorm bedankt, maar na nader onderzoek blijkt mijn G27 niet te werken met Xbox en racen met een controller is zoals een FPS of een RTS met een controller.... niet te doen en afbreuk doen aan de ervaring.

Enorm bedankt iig

Pagina: 1