• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-01 07:19
Ben bezig met het in elkaar zetten van mijn computer, maar heb even een vraagje. Het is namelijk weer een tijd geleden dat ik zoiets dergelijks gedaan heb en wil het gewoon zeker weten.

Ik kom tot de conclusie dat er slechts 1 afstandhouder/afstandbus bij de kast is mee geleverd. Nu is mijn reactie dit is toch veelste weinig... Verwachten ze toch dat je slechts 1 afstandbus monteert? Of moet je er zelf meer bij plaatsen? Dit is mij niet geheel duidelijk. Ik heb nog naar meer afstandhouders gezocht, maar kan ze niet vinden. Op de summiere handleiding staat ook: 1x motherboard standoffs

Iemand ervaring met de Corsair 330R kasten?

• suikerberg
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11:15
Kijk eerst eens voor welke form factors deze behuizing is, ik vond dit:
E-ATX, ATX, Micro ATX and Mini ATX motherboards

Per form factor verschilt welke afstandsbussen waar moeten, kijk dus goed hoe jouw moederbord in de kast valt en kijk of je de afstandsbus wel nodig hebt. Waarschijnlijk zijn er ook een paar plekken waar de afstandsbus al in de case zit verwerkt(de plaatsen die alle moederborden gebruiken). Ik vermoed zelf dat de beginsituatie staat ingestelt op ATX en dat de extra standoff voor E-ATX is.

• conara
Is een micro ATX moederbord en er zitten inderdaad wel verhogingen in de kast. En er is dan één locatie vrij waarin er nog een afstandhouder geschroeft kan worden, In die ophogingen kan die ook ingeschroeft worden, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Kast is geschikt voor: E-ATX, ATX, Micro ATX and Mini ATX motherboards

• suikerberg
conara schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:24:
Is een micro ATX moederbord en er zitten inderdaad wel verhogingen in de kast. En er is dan één locatie vrij waarin er nog een afstandhouder geschroeft kan worden, In die ophogingen kan die ook ingeschroeft worden, maar dat lijkt me niet de bedoeling.

Kast is geschikt voor: E-ATX, ATX, Micro ATX and Mini ATX motherboards
Schroef hem aan in de plek waar een gaatje zit maar geen verhoging.

• conara
Oke gaat er dus puur om dat bij de gaatjes op het moederbord daaronder een verhoging zit, dan wel door een verhoging van de kast of een afstandbus. Die verhoging is van het metaal van de kast, dat maakt niet uit neem ik aan?

• suikerberg
conara schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:35:
Oke gaat er dus puur om dat bij de gaatjes op het moederbord daaronder een verhoging zit, dan wel door een verhoging van de kast of een afstandbus. Die verhoging is van het metaal van de kast, dat maakt niet uit neem ik aan?
exact.

• conara
Bedankt, voor de bevestiging! Ik begon toch een beetje te twijfelen, dus vandaar ;)

• suikerberg
conara schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:05:
Bedankt, voor de bevestiging! Ik begon toch een beetje te twijfelen, dus vandaar ;)
Geen probleem :D
Pagina: 1