Hey, beste tweakers ik had al eerder een topic geopent voor een nieuwe pc maar om verschillende redenen kon het gewoon niet en kon ik ook niet meer vinden wat voor onderdelen ik had maar nu wil ik een nieuwe weer laten zetten met jullie tips.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Als games zou ik er Minecraft en Battlefield 4 op medium willen spelen.
Voor de rest ga ik nog microsoft office gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 530€ kosten zonder randapparatuur maar wel met assemblage graag (als het echt niet kan mag er heus wel een beetje overheen komen).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Helaas heb ik helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijke videokaart en processor! natuurlijk hoort er meer in maar ik hoop dat ik met zo'n budget toch iets moois kan krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik weet er echt heel weinig over maar ik denk voor een voeding corsair omdat ze goede produceren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het hoeft van mij niet al te groot. Met een standaard 7.1 surround heb ik al genoeg en energiegebruik maakt me niet zo heel veel uit.
Hopelijk kunnen jullie me helpen naar een mooie pc met een lage budget.
(Sorry voor mijn grammatica fouten alvast & ik kon echt niks maken uit me zelf excuus hiervoor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Als games zou ik er Minecraft en Battlefield 4 op medium willen spelen.
Voor de rest ga ik nog microsoft office gebruiken voor school.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag 530€ kosten zonder randapparatuur maar wel met assemblage graag (als het echt niet kan mag er heus wel een beetje overheen komen).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Helaas heb ik helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Degelijke videokaart en processor! natuurlijk hoort er meer in maar ik hoop dat ik met zo'n budget toch iets moois kan krijgen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik weet er echt heel weinig over maar ik denk voor een voeding corsair omdat ze goede produceren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Het hoeft van mij niet al te groot. Met een standaard 7.1 surround heb ik al genoeg en energiegebruik maakt me niet zo heel veel uit.
Hopelijk kunnen jullie me helpen naar een mooie pc met een lage budget.
(Sorry voor mijn grammatica fouten alvast & ik kon echt niks maken uit me zelf excuus hiervoor.