Breadboard Steckplatine typ IV - Kleeffolie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik heb een vraag over het breadboard Steckplatine Typ IV. Er zit een zilver, ~0,5mm dik, aluminium plaatje bijgeleverd en ik vermoed dat deze achter op het breadboard geplakt moet worden. Er zit achter op mijn breadboard namelijk nog een dunne folie die ik eraf kan halen. Onder de folie plakt het.

Op de verpakking staat 'Om slippen gedurende de uitrusting te verhinderen is de printplaat van een kleeffolie voorzien.' Daarmee bedoelen ze denk ik het plakkerige gedeelte.

Ik snap alleen niet hoe dat zilveren plaatje slippen moet voorkomen. Dat ding is heel glad juist.

Weet iemand hoe het dan in elkaar steekt?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp-Freak
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-10 22:50
Probeer duidelijker te zijn in je vraag, linkje naar het product? Steckplatine Typ IV betekent niets anders dan breadboard type 4. Merk of leverancier zou handig zijn.

Over het algemeen hebben breadboards vaak wel dubbelzijdige tape op de achterkant zodat je ze ergens op kunt plakken. Op deze manier kan je bijvoorbeeld meerdere breadboards naast elkaar monteren op een plankje. Het metalen plaatje zegt mij zo niets, klinkt als iets dat niet aan het breadboard gerelateerd is. Heb je een foto ervan? Of staat het bij de productomschrijving genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-10 16:45
Ik heb eenzelfde breadboard met ook zo'n aluminium plaatje erbij. Dat plaatje kun je denk ik ergens aan vast maken (hout/plastic/etc oppervlaktje). Vervolgens kun je dus de breadboard op dat aluminium plaatje plakken en dan gaat hij geen kant meer op ;)