Ik heb een eigen Cisco lab staan. Daarom wil ik graag twee virtuele linux distro's draaien om connectiviteit te testen. Nu heb ik VMware Workstation geinstalleerd en daarna lubuntu geinstalleerd. Nu wil ik de guest op autofit zetten maar dat werkt niet. Ik heb VMware Tools al geinstalleerd, maar heeft iemand een idee wat ik hiermee kan doen?
de X drivers zijn niet include bij de VMware Tools
Check de Xorg.0.log om te zien of het daadwerkelijk de vmware video module laadt of niet. Als het default VESA pakt, zal er nogal weinig gebeuren met auto-fit, want die module bevat die optie niet.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Nee, dat zegt nog steeds niet veel. Je moet echt het hele log geven.
Goed, de vmware driver wordt dus gebruikt. Heb je de oplossing in de post van freyk uitgevoerd? Heb je ook in de informatie over je huidige VMWare versie gekeken of dynamic resolution werkt met je distro en bijbehorende video driver?
Als je niet vast zit aan VMware kan je nog VirtualBox proberen. Daarvan weet ik zeker dat 't gaat werken voor je met wat je wilt met de resolutie.
Als je niet vast zit aan VMware kan je nog VirtualBox proberen. Daarvan weet ik zeker dat 't gaat werken voor je met wat je wilt met de resolutie.
Pagina: 1