Toon posts:

Game PC budget=700,-?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit

[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 16:47 . Reden: RML update ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

pricewatch: AMD FX-8320 Black Edition + pricewatch: Gigabyte GA-970A-UD3 is een goede combi. Dat mobo heeft een 8+2 power fase, waardoor opkietelen goed kan.

Voeding die je hebt gekozen is een "neh" voeding Slechte caps. Je kan beter een leuke Seasonic nemen, of iets in die richting.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie! Is de koeler die bij deze AMD processor komt ook bestand voor overklokken?
Kunt u mij ook uitleggen waarom deze combinatie van processor en moederbord goed samengaat? (Verder niks over kunnen vinden, standaard advies is dat het moederbord niet heel veel uitmaakt..)

Wat is er mis met de caps van deze voeding en wat voor gevolg zou dit hebben voor mijn computer?

Heel erg bedankt!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 16:41 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Het slechte is dat ze vrij makkelijk stuk gaan, waardoor je voeding ook stuk kan gaan/gaat.

Koeler van AMD is niet heel erg geweldig, ik zou gewoon een losse koeler halen. Een Tranquillo is leuk voor een beetje overklokwerk, een macho voor het betere werk.

Zoals ik al zei: dat moederbord is lekker goedkoop maar heeft dus veel stroomfases, waardoor de mosfets wat koeler blijven en stabieler stroom geven bij hoge voltages.

[ Voor 24% gewijzigd door RobinHood op 04-12-2013 18:33 ]

People as things, that’s where it starts.