Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Adobe klantgegevens actief gebruikt

Pagina: 1
Acties:

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 21:52
Ik weet niet of dit nieuwswaardig is, maar de gestolen klantgegevens van Adobe worden actief gebruikt om spam naar te versturen.

nieuws: Hackers stelen klantgegevens en broncode van Adobe
nieuws: Gestolen wachtwoorden Adobe-gebruikers waren niet gehasht

Ik heb onderstaand email adres een beetje geanonimiseerd, maar ik heb adobe@*******.*** alleen bij Adobe in gebruik. Dus dit mail adres van mij hebben ze alleen bij Adobe kunnen bemachtigen.
Subject: Activity Watch
Date: Tue, 3 Dec 2013 08:19:53 -0000
From: jmcnei1@apmedia.ru
To: adobe@*******.***

TOP STOCKS WATCH! This Stock could be a racehorse this week.

Company: Registered Express Corporation
Trading Date: Mon, Dec 2, 2013
Stock: R_GT_X
It is now: 0.0133

Our New Blazin Alert!!! This Stock explodes to New High.

[ Voor 3% gewijzigd door job_h op 04-12-2013 15:53 ]

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Dit was te verwachten helaas. Voorlopig zie ik er daarom nog geen nieuws in, maar toch bedankt voor de tip. (Je had http://tweakers.net/etc?Action=Newssubmit al gevonden, toch?)

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-11 21:52
Die heb ik inderdaad al een aantal keer gebruikt, maar ik dacht dat ik daar perse een link in moest voeren. Ik zie nu net pas dat dit er staat: "Als je geen linkje hebt, kan je dit veld leeglaten".
Weet ik dat weer voor de volgende keer ;)

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:22
Dit zegt niet zo heel veel. Ik doe hetzelfde (email alias er site) en kreeg mail op transip@mydomain.com etc, dus ik dacht dat er een lek was. Blijkt dat sommige spammers grote woordenlijsten gebruiken en die gewoon voor het domein plakken. Misschien is dit gewoon toevallig.