Battlefield 4 + Premium

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMeJaimy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12-2023
Hallo,

Misschien een domme vraag maar, wil het gewoon 100% zeker weten.. als ik Battelfield 4 de game bijvoorbeeld bij gamemania koop (pc versie) en Battlefield 4 premium koop bij bijvoorbeeld Gamesync (pc versie) dat werkt dan toch gewoon??

Met vriendelijke groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Waarom stel je die vraag niet in het BF4 topic? Onzin om er een nieuw topic voor te maken volgens mij.

Maar ja, dat werkt. Het gaat puur om keys, waar jij ze vandaan haalt moet je zelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMeJaimy
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-12-2023
dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21
Nou heb ik mijn eigen vraag wat licht samenhangt met dit topic ( vind het even onzin om nog een extra topic te openen dus ik wil deze ervoor gebruiken ).

Ik heb al een tijdje BF 4 op de xbox one ( standaard versie ), nu speelt mijn fam BF 4 met mij maar we zijn redelijk gelimiteerd doordat ik geen Premium heb en hun wel. Ik wil dus uiteraard mee doen zonder hun te beperken.

Weet iemand waar ik puur en alleen de premium code kan kopen voor de xbox one? Is dit überhaupt mogelijk? Ik heb een beetje op google zitten loeren maar niks gevonden.

Vind het een klein beetje overdreven om gelijk BF + premium te moeten kopen terwijl ik BF 4 al in bezit heb.

Ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:00

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Dit topic ook niet gevonden?

[Console] Battlefield 4

Maar Premium is ook gewoon te koop in de store, al is het een aardig bedrag als je niet ingelogd bent:

https://store.xbox.com/nl...91-4282-aa41-c1b657c48e23

Als ik dat als pc gamer al kan vinden.... :o

Specs