Hallo Tweakers,
Ik ben op zoek naar een manier om de responsive functie van mijn thema uit te schakelen.
Laat ik voorop stellen dat ik geen ervaring heb met HTML of CSS. Deze wordpress website is mijn eerste ervaring met het maken van een website. Veel heb ik dan ook gedaan door trial-and-error! Echter, ik ben er op het responsive gebeuren na helemaal blij mee.
Wat ik zelf al gedaan heb om tot een oplossing te komen:
- Verschillende topics in de wordpress support doorgespit, maar vaak zijn de topics toegespitst op één bepaald thema, en het thema dat ik gebruik heb ik nog niet terug kunnen vinden.
- Aan de hand van dit topic heb ik echter al enige vooruitgang geboekt.
- Ik heb aan de hand van dit topic de volgende code eruit gecomment:
Het resultaat is de responsive functie niet meer start, echter kan ik aan de hand van dit topic niet vinden hoe ik ervoor moet zorgen dat de desktopnavigatie op mobiele schermen terug komt.
In het topic heeft de user "Phil" het over het volgende:
Hopelijk kan iemand aan de hand hiervan mij in de goede richting sturen! Als er meer info/code benodigd is laat het me dan weten!
Alvast bedankt!
Ik ben op zoek naar een manier om de responsive functie van mijn thema uit te schakelen.
Laat ik voorop stellen dat ik geen ervaring heb met HTML of CSS. Deze wordpress website is mijn eerste ervaring met het maken van een website. Veel heb ik dan ook gedaan door trial-and-error! Echter, ik ben er op het responsive gebeuren na helemaal blij mee.
Wat ik zelf al gedaan heb om tot een oplossing te komen:
- Verschillende topics in de wordpress support doorgespit, maar vaak zijn de topics toegespitst op één bepaald thema, en het thema dat ik gebruik heb ik nog niet terug kunnen vinden.
- Aan de hand van dit topic heb ik echter al enige vooruitgang geboekt.
- Ik heb aan de hand van dit topic de volgende code eruit gecomment:
code:
1
2
| /*wp_enqueue_script( 'jquery.mobilemenu', get_template_directory_uri().'/js/jquery.mobilemenu.js',array('jquery'),"1.0.0",TRUE );*/ /*wp_enqueue_style( "bootstrap-responsive", get_template_directory_uri()."/css/bootstrap-responsive.min.css");*/ |
Het resultaat is de responsive functie niet meer start, echter kan ik aan de hand van dit topic niet vinden hoe ik ervoor moet zorgen dat de desktopnavigatie op mobiele schermen terug komt.
In het topic heeft de user "Phil" het over het volgende:
Maar hier komt ik niet echt verder mee aangezien hij het heeft over het verwijderen hiervan. Dus moet ik dit aanpassen? Het enige dat ik hiervan kan vinden in mijn thema is het volgende:I also removed the mobile code where the html for the menu was, leaving just this:
code:
1 2 3 <nav class="main-navigation" role="navigation"> <?php wp_nav_menu( array( 'theme_location' => 'primary', 'menu_class' => 'nav-menu' ) ); ?> </nav><!-- #site-navigation -->
code:
1
2
3
| <nav id="mainmenu"> <?php wp_nav_menu( array('theme_location' => 'main-menu', 'container' => 'false','depth' => 3 )); ?> </nav> |
Hopelijk kan iemand aan de hand hiervan mij in de goede richting sturen! Als er meer info/code benodigd is laat het me dan weten!
Alvast bedankt!