Een zwarte 30 pin naar lightning adapter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik zoek een zwarte 30 pin naar lightning adapter die gecertificeerd is door Apple. Bestaan die dingen gewoon niet of kan ik echt niet zoeken?

Ik heb een iPad Air en iPad Mini Retina, beiden zwart en het apparaat (een midi controller) is ook zwart en de fabrikant vond het handiger om een 30pin adapter eraan te maken in 2013 8)7 Ik vind het enorm lelijk om alles zwart te hebben behalve dat blokje of kabeltje die ineens wit is. Ik snap niet dat Apple die dingen alleen in het wit verkoopt terwijl er volgens mij genoeg zwarte varianten van hun producten verkocht worden. De reacties over de namaak kabels zijn vaak negatief dus ik denk dat dit geen optie is.

Iemand die tips heeft waar ik zo'n kabel of adapter kan vinden in het zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

Beter lezen, 30 pins naar lightning. Ik dacht andersom ;).

[ Voor 84% gewijzigd door Vos op 04-12-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
alle gecertificeerde apple producten kan je vinden op www.apple.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

offtopic:
: Ik heb nog een witte liggen, die ik niet gebruik. Kun je zo overnemen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Die zoek ik ja, hoe weet ik of die gecertificeerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:39

KoudeAardbei

Moderator

Denk het niet... ziet er nogal dealextreme achtig uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De oorspronkelijke prijs van bijna 30 euro zou doen vermoeden dat het geen hele goedkope rommel is tenzij ze gewoon gegokt hebben op een enorme marge. Ik ga het maar gewoon proberen, dit is minder gedoe met terugsturen dan bij eBay :) Bedankt voor de link, die was ik na intensief googlen nog niet tegengekomen.

update: net besteld, ik laat weten of ie t doet :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cartman! op 04-12-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De iPad en het apparaat lijken elkaar niet te herkennen. Ik ga de winkel mailen hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 20:30
Slecht van de winkel. Ik ben wel benieuwd of je nog een oplossing vindt. Ik wil in m'n auto ook graag een goede zwarte adapter. De witte steekt wel heel erg af tegen de zwarte houder en zwarte iPhone.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb 3 iPads en allemaal met lightning, ik kan dus niet testen of de adapter wel of niet in orde is volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Contact met de winkel gehad, ik kan de kabel terugsturen en dan krijg ik m'n geld terug. De reactie was: "ja, ik hoor het vaker maar deze is dan ook veel goedkoper" terwijl er een doorgestreepte prijs van 30 euro bij staat die overeen komt met een originele. Je zou dus een gecertificeerde adapter mogen verwachten imo. Geen aanrader dus deze winkel :(

Iemand nog een alternatief behalve een witte kopen en zwart te spuiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JuliandeB
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06-2024
Toch hierop gokken en kijken of hij met iOS7 werkt: http://www.eforchina.com/v/135962?source=cj
Voor die prijs valt het altijd te proberen.

Heb zelf goede ervaringen met deze winkel, als er bij mij iets niet goed was sturen ze gewoon iets nieuws of krijg je je geld terug.

• Cartman!
  • Niet online
Is een poging waard ja. Die ik nu had deed het zowel op iOS6 als iOS7 niet. De shop PhonePartz / prophoneparts zou ik dus vermijden want die verkopen rotzooi als echt voor de volle mep :(

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 15:37

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Het is geen direct antwoord op je vraag, maar ik zit zelf ook te kijken naar een MIDI controller voor mijn iPad air. Ik heb deze op het oog, met een zwarte lightning aansluitkabel en gecertificeerd:

Afbeeldingslocatie: http://www.ikmultimedia.com/joomla/images/ik_images/commons/madefor_ipod_iphone_ipad.gif

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• Cartman!
  • Niet online
We hebben het wel over n heel ander apparaat, ik heb een Native Instruments Kontrol S2 MK2... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb de 2e adapter inmiddels binnen en ook die doet niks. De originele van Apple zelf uiteraard wel maar kost 30 euro (!) en is wit :( Ik ben echt enorm verbaasd dat een dergelijke accessoire gewoon niet te verkrijgen is terwijl er tiental miljoenen iPads/iPhones in omloop zijn met lightning inmiddels.

Toen ik dit op het Apple support forum vroeg kreeg ik binnen een half uurtje een mail van Apple dat ik die vraag niet mag stellen omdat het forum er niet voor bedoeld is en dat ik het contactformulier maar moet gebruiken voor feature requests 8)7 Dat heb ik overigens direct gedaan en ben benieuwd of ik een reactie krijg en zoja, wat deze is.
Pagina: 1