Toon posts:

USB printer Windows 95

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem om een USB printer aan te sluiten op Windows 95. Windows ziet geen USB poorten en nu is mijn vraag hoe ik deze wel hiervoor geschikt kan maken. Waar is er misschien ergens een download te vinden of een patch zodat ik de USB printer aan kan sluiten?!?

Thx!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-02 22:07

Arno

PF5A

Zoals er in mijn FAQ staat, is de USB patch niet meer te downloaden bij Microsoft. Als je je printer wilt gebruiken via USB, zul je dus moeten overstappen naar minimaal Windows 98

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
Nee hoor, er is een aparte versie van W95 met USB ondersteuning. Ik weet alleen niet welke build dit is. Die kun je ook gaan gebruiken ipv w98.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-02 22:07

Arno

PF5A

Nee hoor, er is een aparte versie van W95 met USB ondersteuning. Ik weet alleen niet welke build dit is. Die kun je ook gaan gebruiken ipv w98.
Zoals ook in mijn FAQ staat, is deze USB support dusdanig minimaal, dat een USB printer het zeer waarshijnljk niet doet.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson