• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-02 16:35
Hallo iedereen !

Ik heb vorig jaar oktober en XFX HD 6870 double dissipation gekocht, en die is jammer genoed dit jaar oktober kapot gegaan. Toen contact opgenomen met het bedrijf en de kaart terug gestuurt nu vandaag anderhalf maand later krijg ik en email terug dat de kaart daadwerkkelijk defect is maar ze hebben hem niet dus kunnen ze hem niet om ruilen, en bieden ze mij en andere kaart aan de pricewatch: Sapphire Radeon HD 7750 1GB GDDR5 Ultimate . Met de vraag daarbij of ik hiermee akkoord ga . Nou leek mij het dom daarmee akkoord te gaan aangezien deze kaart volgens mij vele malen minder goed is. Wat is nu het beste wat ik kan doen ?

Alvast bedkant _/-\o_

const { signature } = await fetchProfile()

Verwijderd

Een 7850 is de beste optie lijkt me. Die zit er qua prestaties net wat boven.

• moijamie
Ja zat ik ook aan te denken om voor te stellen maar je weet maar nooit straks willen ze alleen maar die kaart aanbieden en dan heb ik volgens mij en probleem

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Er is niets mis met het in eerste instantie weigeren.... Je kan desnoods later nog zeggen dat je op het oorspronkelijke aanbod in gaat. Ik zou eerst zeggen dat je het niet met dit voorstel eens bent, dan zullen zij je misschien iets anders voorstellen of vragen naar jouw voorstel, stel dan de 7850 voor. Als zij het er niet mee eens zijn, pech voor hun dat is niet jouw probleem. Je hoort een product van gelijke of betere waarde terug moeten krijgen. Als je het helemaal leuk wilt spelen, kan je in eerste instantie zeggen dat je dan gewoon dezelde kaart wilt, masr dan van dezelde generatie dus een 7870, ze zullen het daar waarschijnlijk niet mee eens zijn en misschien kan jij er dan een 7850 uitslepen....

• bumtroll
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:36
Heb ik destijds ook gedaan met xfx Mijn 6990 was overleden ze stelde mij een 7950 voor En ik vroeg om een 7970 en die kreeg ik Ze zijn meestal vrij coulant

• moijamie
Even een update :)!

Het is allemaal goed gekomen in mijn ogen, heb de dag waarden van mijn oude kaart gekregen was €100 op en een jaar oude kaart van toen €145 dus was wel netjes vond ik. dus heb wat bij betaald en vandaag en R9 270X MSI Twin frozr gekreegen dus ik ben helemaal blij :D.

Pagina: 1