Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Verwijderd
Daar zitten ook wel even een paar miljoen jaar aanpassen aan omstandigheden en ontwikkelen achter.
okay, maar toch...
Ik bedoel, als je alles apart bekijkt, is het over het algemeen heel eenvoudig...
Ik bedoel, als je alles apart bekijkt, is het over het algemeen heel eenvoudig...
8 watt? ik dacht dat een mens onder normale omstandigheden ongeveer 100 watt aan warmte produceerde, en dat de hersenen verantwoordelijk waren voor de helft daarvan. 50 watt dus. mijn celly trekt 60 watt.
klinkt leuk maar gelukkig halen wij binnen nu en een jaar of 20 de hersentjes in enzo
Lekker zijn is een gave :)
Ligt er maar net aan hoe ver je kijkt en hoe diep je onderzoekt. We weten nauwelijks wat er op het diepste nivo in onze cellen gebeurd? Hoe het DNA werkt? Hoe onze hersenen werken?Op donderdag 07 juni 2001 12:43 schreef corani het volgende:
okay, maar toch...
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Ik geloof dat de huidige computer-rekenkracht ongeveer gelijk is aan die van een insect 
Het duurt dus wel even voordat we de menselijke hersenen evenaren in rekenkracht, hoewel dit wel in de komende 20 jaar gaat gebeuren hoeft dit geen grote verandereng te betekenen over hoe we tegen computers aankijken, pas als er echt intelligente complexe (het liefst gekoppelde) systemen komen gaat er een boel veranderen. Tot die tijd zijn pc's wel handig, maar het blijven gebruiksvoorwerpen.
Het duurt dus wel even voordat we de menselijke hersenen evenaren in rekenkracht, hoewel dit wel in de komende 20 jaar gaat gebeuren hoeft dit geen grote verandereng te betekenen over hoe we tegen computers aankijken, pas als er echt intelligente complexe (het liefst gekoppelde) systemen komen gaat er een boel veranderen. Tot die tijd zijn pc's wel handig, maar het blijven gebruiksvoorwerpen.
Zie jij een insect al 5mkeys/s met je vertrouwde koetje doenIk geloof dat de huidige computer-rekenkracht ongeveer gelijk is aan die van een insect
Verwijderd
En wat als we de menselijke hersentjes hebben ingehaald?
Reggeaman snapt de wetenschap af en toe niet
voor de onwetende:
[topic=156552]
Reggeaman snapt de wetenschap af en toe niet
voor de onwetende:
[topic=156552]
Ik denk niet dat het zal gebeuren dat computers mensen inhalen qua denkvermogen. Misschien mogen berekeningen sneller uitgevoerd kunnen worden op een computer maar daar blijft het eigenlijk ook wel bij.
Inzicht, gevoel, adaptie, dit zijn allemaal dingen die je (volgens mij) niet voor elkaar kunt krijgen met een computer.
Een van de mooiste dingen van de mens is wel dat je ergens goed in kunt worden door iets vaak te doen. Op een gegeven moment gaat je lichaam zich aanpassen (sport) zodat je er nog beter in wordt!
Ik moet nog een computer zien waarvan de processor beter wordt zodat je een hogere framerate krijgt. En dat alleen maar door vaak hetzelfde spel te spelen
Inzicht, gevoel, adaptie, dit zijn allemaal dingen die je (volgens mij) niet voor elkaar kunt krijgen met een computer.
Een van de mooiste dingen van de mens is wel dat je ergens goed in kunt worden door iets vaak te doen. Op een gegeven moment gaat je lichaam zich aanpassen (sport) zodat je er nog beter in wordt!
Ik moet nog een computer zien waarvan de processor beter wordt zodat je een hogere framerate krijgt. En dat alleen maar door vaak hetzelfde spel te spelen
Uhm.. Ik weet niet waar ik het vandaan heb, dus ik weet ook niet of het waar isIk moet nog een computer zien waarvan de processor beter wordt zodat je een hogere framerate krijgt. En dat alleen maar door vaak hetzelfde spel te spelen
Maar ik kan me herinneren dat er ooit sprake is geweest van het ontwerpen van een processor die zijn eigen microcode kan wijzigen. Dus dingen die je vaak doet, efficienter maken, meer prioriteit en dat soort dingen..
Transmeta processoren werken zo...Op donderdag 07 juni 2001 22:42 schreef corani het volgende:
[..]
Uhm.. Ik weet niet waar ik het vandaan heb, dus ik weet ook niet of het waar is
Maar ik kan me herinneren dat er ooit sprake is geweest van het ontwerpen van een processor die zijn eigen microcode kan wijzigen. Dus dingen die je vaak doet, efficienter maken, meer prioriteit en dat soort dingen..
Pagina: 1