Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop (Games GHz?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allen,

Momenteel ben ik nog de trotse eigenaar van een MSI laptop.
Nooit geen problemen mee gehad, totdat enkele weken geleden mijn beeldscherm afknapte.
(Doet het nog wel, maar kan niet meer dicht)

Gezien deze laptop al 3 jaar oud is, word het binnenkort ook tijd voor een nieuwe laptop.
Ik zit veel op mijn laptop en vind het leuk om af en toe een game te spelen.

Nu heb ik contact gehad met de plaatselijke computerhandelaar en deze advieseerde mij deze laptop:
pricewatch: Asus X550CC-XX043H

Echter zit hierin een i5 met 1.8 Ghz, dit is volgens mij wel wat aan de weinige kant. Momenteel heb ik een Pentium(R) Dual-Core CPU T4500 @ 2.30GHz. Wat is nu beter de procesor van de i5 of van mijn huidige MSI?

Hebben jullie daarnaast nog adviezen voor een min gamelaptop, 15.6 inch? (600 a 700 euro)
(DMC Devil May Cry, Bioshock Infinite, Deus Ex Human Revelution)

Alvast heel erg bedankt voor het lezen en ik zie graag jullie reacties tegemoet!

Gr. Maarten

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-11 23:35
Ik vraag me altijd af wat dat voor "computerhandelaren" zijn. Low voltage cpu en niet al te beste GPU als men vraagt voor een gaminglaptop. Maar de i5 is wel een stuk sneller. Ghz'en zeggen niks als het om verschillende technologieën gaat.

Voor jouw budget kun je het beste voor de Lenovo e540 gaan (samenstellen op de Lenovo website!) Hier kun je voor €675 een laptop krijgen met Full HD scherm en GT 740M GPU.
http://shop.lenovo.com/nl...hinkpad/edge-series/e540/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie,

Tja, ik vind het zelf ook een beetje aan de minimaale kant. Maar goed die Lenovo ziet er goed uit.
Dat word hem waarschijnlijk. Bedankt!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 21:50
Ik heb de voorganger van de E540, de E531 met i5 en de GT740M, kun je de games die jij aangeeft prima mee spelen.

AdGuard Home

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
Uhm.. Als je op 1080p bioshock infinite wil spelen. Dan komt een gt740m toch echt tekort..
Mischien op low met alle opties uit, dat het dan te spelen is...

Ik lees net op low settings.. 768p ( resolutie lager als native zou ik niet willen).. 60fps. Alles uit..
Dus op 1080p met alle opties uit kan jr met de 740m net aan spelen.

Wat zijn de specs van je msi die je nu hebt??
Mischien een idee om je budget te verhogen?? Gaminglaptop voor 3 jaar gebruik met gt740m op een fhd panel.. Lijkt mij vrij mager (heb zelf een acer v5 naast de alien. Met gt750m en i5-4200u.. Dit kan net batlefield 4 op medium kleine maps wrinig spelers spelen... Drukke grote gebieden low setti gs)

Ik blijf van mening.. Wil je stevig gamen op een notebook. Moet je gaan kijken vanaf een gtx765 of 670mx

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Verwijderd

Topicstarter
Dag Allen,

Bedankt voor jullie reacties, ik denk dat ik toch ga voor de E540.
Ik game niet zo heel veel, ik wil voornamelijk de games gewoon kunnen draaien.
Ultra settings hoeft van mij echt niet, als het maar rond de 30 a 40 fps kan draaien :)
Pagina: 1