Beste Tweakers,
ik ben na het schrikbarende verschil tussen Samsung Chromebooks op het ingenieuze idee gekomen om een Chromebook uit Amerika te halen. Met grote kans van slagen, aangezien een aantal vrienden van mij daarnaartoe gaan, en hopelijk ook terugkomen. Ik ben dus benieuwd of zij zomaar een ding voor me zouden kunnen meenemen.
Een aantal puntjes:
ik ben na het schrikbarende verschil tussen Samsung Chromebooks op het ingenieuze idee gekomen om een Chromebook uit Amerika te halen. Met grote kans van slagen, aangezien een aantal vrienden van mij daarnaartoe gaan, en hopelijk ook terugkomen. Ik ben dus benieuwd of zij zomaar een ding voor me zouden kunnen meenemen.
Een aantal puntjes:
- Ik bestel de laptop via amazon, en laat het product bezorgen bij de oom van mijn vriend.
- De Laptop is 180€ waard ($244 kost 'ie), en ik heb begrepen dat max. invoervrije waarde €430 is.
- Wat zou de beste manier om de doos te vervoeren in het vliegtuig terug? Laptop eruit halen en in de handbagage, en de doos met toebehoren in de koffer? Hele doos (ongeopend) bij de handbagage, of de hele doos ongeopend in de koffer? Allerlei mogelijkheden, waar zouden ze het minst moeilijk bij doen?