Ik heb gisteren een video gemaakt waar ik elke dag nieuwe content aan wil toevoegen. Ik importeerde zojuist de video in CS6, voegde het stukje nieuwe video toe en wilde het filmpje weer exporteren naar een nieuw filmpje.
Nu dacht ik: Ik kan net zo goed de video van gisteren overschrijven bij het opnieuw exporteren.
Bij het exporteren kreeg ik een fout: Error compiling video. Unknown error
Altijd fijn, die duidelijke foutmeldingen. Wat blijkt: Omdat ik voor 'overschrijven' heb gekozen, wordt de originele video (eerst) verwijderd en bestaat de video in het project niet meer..
Ik heb CS6 nog niet afgesloten, is er een mogelijkheid om mijn originele filmpje terug te krijgen? (temp-bestanden?)
Ik gebruik het Adobe CS6-pakket op Windows 8.
Nu dacht ik: Ik kan net zo goed de video van gisteren overschrijven bij het opnieuw exporteren.
Bij het exporteren kreeg ik een fout: Error compiling video. Unknown error
Altijd fijn, die duidelijke foutmeldingen. Wat blijkt: Omdat ik voor 'overschrijven' heb gekozen, wordt de originele video (eerst) verwijderd en bestaat de video in het project niet meer..
Ik heb CS6 nog niet afgesloten, is er een mogelijkheid om mijn originele filmpje terug te krijgen? (temp-bestanden?)
Ik gebruik het Adobe CS6-pakket op Windows 8.
:D