Sinds een paar weken heb ik dat mijn monitor een tijdje blijft knipperen alvorens deze aanspringt. Het is een Samsung 206BW en hij heeft dit nog nooit eerder gedaan. Ik heb dit eerlijk gezegd ook nog nooit eerder gezien. Eerst dacht ik dat het aan de drivers van mijn videokaart lag, die heb ik geüpdatet, maar het probleem blijft. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Heb er een filmpje van gemaakt, is helaas van belabberde kwaliteit, maar iets beters heb ik niet. Maar als je naar 2:00 minuten skipt, dan zie je wat ik bedoel.
[YouTube: http://youtu.be/-n0-bLeC044]
Mijn PC staat altijd aan, alleen als ik naar bed ga doe ik de monitor uit. Ik heb ook al zitten kijken bij de energie instellingen, maar die staan zoals altijd op "hoge prestaties" dus daar kan het ook niet aan liggen. Monitor gaat na 10 minuten op stand-by, maar ook dit heeft altijd zo ingesteld gestaan.
M'n PC is ongeveer 3 jaar oud en ik heb er nog nooit problemen mee gehad en dit zeker niet. Ik heb ook al zitten kijken voor virussen of spyware, maar niks. Heb ook al naar de kabels zitten kijken, maar die zijn allemaal goed, dus daar kan het ook niet aan liggen. Hieronder de specificaties:
Zou die monitor echt aan het eind van z'n Latijn zijn? Voeding kapot misschien? Maar dan is het toch raar dat ie na een tijdje aanspringt en het gewoon weer doet?
[YouTube: http://youtu.be/-n0-bLeC044]
Mijn PC staat altijd aan, alleen als ik naar bed ga doe ik de monitor uit. Ik heb ook al zitten kijken bij de energie instellingen, maar die staan zoals altijd op "hoge prestaties" dus daar kan het ook niet aan liggen. Monitor gaat na 10 minuten op stand-by, maar ook dit heeft altijd zo ingesteld gestaan.
M'n PC is ongeveer 3 jaar oud en ik heb er nog nooit problemen mee gehad en dit zeker niet. Ik heb ook al zitten kijken voor virussen of spyware, maar niks. Heb ook al naar de kabels zitten kijken, maar die zijn allemaal goed, dus daar kan het ook niet aan liggen. Hieronder de specificaties:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X2 555 Black Edition Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asrock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus EAH6850 DC/2DIS/1GD5/V2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Rasurbo BC-10 | € 23,56 | € 23,56 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 39,90 | € 39,90 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7260S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 63,46 | |
Zou die monitor echt aan het eind van z'n Latijn zijn? Voeding kapot misschien? Maar dan is het toch raar dat ie na een tijdje aanspringt en het gewoon weer doet?