iPad kopen bij Apple Store Haarlem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380139

Topicstarter
Ik wil in December een iPad kopen. Nu vraag ik mij af waar ik dit het beste kan doen.
Op 7 december opent er namelijk een nieuwe Apple Store in Haarlem.

Weet iemand of Apple nog met speciale openingsaanbiedingen komt?

Anders was ik van plan om de iPad bij Dixons te halen. Zij geven 3 jaar lang garantie en hebben nu Gulle Gift weken waarmee je zo'n 30 euro korting krijg op een 32GB iPad + Hoes.

Waar hebben jullie je iPad gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:02
Anoniem: 380139 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:01:
Ik wil in December een iPad kopen. Nu vraag ik mij af waar ik dit het beste kan doen.
Op 7 december opent er namelijk een nieuwe Apple Store in Haarlem.

Weet iemand of Apple nog met speciale openingsaanbiedingen komt?

Anders was ik van plan om de iPad bij Dixons te halen. Zij geven 3 jaar lang garantie en hebben nu Gulle Gift weken waarmee je zo'n 30 euro korting krijg op een 32GB iPad + Hoes.

Waar hebben jullie je iPad gekocht?
Zelf heb ik mijn Ipad gekocht bij de Dixons, maar ik zou het niet voor die 3 jaar garantie doen. Dat is gewoon onzin aangezien die garantie amper iets dekt. En sowieso is garantie bij de Dixons een ramp. De enige rede dat ik de Ipad daar heb gekocht is vanwege de Gulle gift actie.

De Apple store zal waarschijnlijk geen openingsacties hebben. Naar mijn weten doet Apple daar niet echt aan. Het voordeel van kopen bij de Apple store is dat je in die periode van twee jaar garantie kunt claimen bij de Apple store zelf. Als je de Ipad ergens anders gekocht hebt is dit slechts één jaar en sturen ze je in het 2de jaar door naar de winkel. Dit hoeft alleen niet altijd het geval te zijn. Met mijn Iphone (niet gekocht bij de Apple store) hielpen ze mij ook in het 2de jaar.

Je moet dus afwegen wat je belangrijker vind. Prijs of garantie. De garantie bij Apple zelf is beter dan die bij de Dixons, maar in principe is het eerste jaar hetzelfde en heb je het 2de jaar ook nog kans dat Apple je helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345dan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09-2024
Ik heb mijn iPad 4de generatie gekocht bij de Media Markt.

U kan gewoon een iPad kopen bij de winkel Dixons, als de prijs iets uitmaakt. Als de kwaliteit en garantie uitmaakt en de prijs minder; zou ik naar de Apple Store (te Haarlem) gaan. Daar kunnen ze u ook profesionele hulp aanbieden.

P.S. Welke iPad wilt u kopen? :)

- 12345dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke, bedankt voor de reacties. Ik ga dan wel naar Dixons. Scheelt toch 30 euro en zit dichterbij.

Daarnaast lijkt het mij dat de meeste gebreken in het eerste jaar wel aan het licht komen.

Ik ga voor een 32GB iPad Air + Smart Case cover. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De iPad sinds afgelopen week in huis. Gehaald bij Dixons in Haarlem.

De korting was niet € 30,- maar € 25,- euro. Dit omdat die Gulle Gift actie niet over het totaalbedrag gerekend wordt maar per artikel (lekker onduidelijk aangegeven 8)7 ).

Ik kreeg dus € 20,- euro korting op de iPad (32GB) en € 5,- op de Smart Case.

Wel enigzins spijt dat ik hem niet bij de Apple Store gekocht heb. Wat een ballentent is die Dixons.
Ik kom bij de kassa en bij het afrekenen vraagt de jongen mij of ik aanvullende garantie wilt kopen.

Hierop geef ik duidelijk aan 'Nee'. Vervolgens vroeg hij of ik dan wel wist wat die garantie inhoud waarop ik antwoord 'Ja, ik weet wat die garantie inhoud'.....Ik denk nu is hij wel klaar...vraagt hij 'Oh ja? Wat houd die garantie in dan?'

Echt, alsof hij als een docent mij even de les moest wijzen. Aangegeven dat ik de iPad alleen thuis gebruik en niet meeneem en dat ik altijd netjes met mijn spullen om ga en dan gaat hij nog verder dat er thuis ongelukken kunnen gebeuren...

Komop! Hoe vaak moet je aangeven dat je niet geïnteresseerd bent! Ik heb eigenlijk achteraf spijt dat ik niet meteen ben weggelopen en lekker bij de Apple Store mijn spullen gehaald heb. Aan de ene kant stond ik echt op het punt om dat te doen. Aan de andere kant was ik wel al met pinnen bezig en had ik zoeits van het is toch 3 jaar garantie en € 25,- euro korting.

Maar goed, de volgende keer haal ik wel mijn spullen bij de Apple Store of een andere zaak.

Nu trap ik nooit in die aanvullende garanties maar ik denk dat een hoop mensen zich laten omlullen om vervolgens aan een aanvullende garantie van rond een tientje per maand vast zitten.

Ik vind het goed dat ze het aanbieden, maar ze moeten ophouden met opdringerig doen. Nee is nee.
Mij zijn ze in elk geval kwijt als klant. Heb daarvoor ook even rondgekeken bij de Apple Store en een leuk gesprek gehad met twee medewerkers daar. Echt supervriendelijk en volgens mij een topservice. Volgende keer betaal ik wel wat meer en dan koop ik het bij Apple ;) ;)

Ben wel superblij met de iPad en hoes. Echt een top apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vandaag een mailtje gehad van Dixons dat die gulle gift korting wel daadwerkelijk op het totaalbedrag is en niet per artikel (had het toch even nagevraagd voor de zekerheid). Nu maar gevraagd of ze die overige € 5,- euro willen terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Dat van die extra garantie heb je wel bij meer winkels. Ik heb mij ooit heel lang geleden bij de Saturn laten omlullen om mijn TV extra te verzekeren. Achteraf begrijp ik echt niet hoe ik daar ooit in had kunnen trappen. De afschrijving op dat apparaat is zo enorm dat ik de garantie niet eens zou claimen maar gewoon meteen een nieuwe zou kopen, zodra er wat mee is.

Ik neem dus ook nooit meer extra garantie.

Wat Apple betreft, heb ik mijn Mac Mini gewoon bij Informatique gehaald (computerwinkel bij mij in de buurt). Daar heb ik altijd goede ervaringen mee gehad tot nu toe.

En de iMac die bij mij op mijn werk staat, is gekocht bij Correct. Dat is ook een prima zaak.

Maar ja, dat is Rotterdam en omstreken :P

[ Voor 27% gewijzigd door Lethalis op 23-12-2013 17:04 ]

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Pagina: 1