De iPad sinds afgelopen week in huis. Gehaald bij Dixons in Haarlem.
De korting was niet € 30,- maar € 25,- euro. Dit omdat die Gulle Gift actie niet over het totaalbedrag gerekend wordt maar per artikel (lekker onduidelijk aangegeven

).
Ik kreeg dus € 20,- euro korting op de iPad (32GB) en € 5,- op de Smart Case.
Wel enigzins spijt dat ik hem niet bij de Apple Store gekocht heb. Wat een ballentent is die Dixons.
Ik kom bij de kassa en bij het afrekenen vraagt de jongen mij of ik aanvullende garantie wilt kopen.
Hierop geef ik duidelijk aan 'Nee'. Vervolgens vroeg hij of ik dan wel wist wat die garantie inhoud waarop ik antwoord 'Ja, ik weet wat die garantie inhoud'.....Ik denk nu is hij wel klaar...vraagt hij 'Oh ja? Wat houd die garantie in dan?'
Echt, alsof hij als een docent mij even de les moest wijzen. Aangegeven dat ik de iPad alleen thuis gebruik en niet meeneem en dat ik altijd netjes met mijn spullen om ga en dan gaat hij nog verder dat er thuis ongelukken kunnen gebeuren...
Komop! Hoe vaak moet je aangeven dat je niet geïnteresseerd bent! Ik heb eigenlijk achteraf spijt dat ik niet meteen ben weggelopen en lekker bij de Apple Store mijn spullen gehaald heb. Aan de ene kant stond ik echt op het punt om dat te doen. Aan de andere kant was ik wel al met pinnen bezig en had ik zoeits van het is toch 3 jaar garantie en € 25,- euro korting.
Maar goed, de volgende keer haal ik wel mijn spullen bij de Apple Store of een andere zaak.
Nu trap ik nooit in die aanvullende garanties maar ik denk dat een hoop mensen zich laten omlullen om vervolgens aan een aanvullende garantie van rond een tientje per maand vast zitten.
Ik vind het goed dat ze het aanbieden, maar ze moeten ophouden met opdringerig doen. Nee is nee.
Mij zijn ze in elk geval kwijt als klant. Heb daarvoor ook even rondgekeken bij de Apple Store en een leuk gesprek gehad met twee medewerkers daar. Echt supervriendelijk en volgens mij een topservice. Volgende keer betaal ik wel wat meer en dan koop ik het bij Apple
Ben wel superblij met de iPad en hoes. Echt een top apparaat!