Ik heb sinds vandaag opeens 2 rundll32.exe processen in mijn taakbeheer lopen die mijn volledige cpu capaciteit benutten. (3570k op 4 ghz).
Ze gebruiken ook samen 4,2gb geheugen...
Nu kan ik hierdoor ongeveer niks meer doen op mijn pc, zelfs browsen wordt erg langzaam.
Ik snap alleen niet wat het is en hoe ik ervan af kom. Ik weet wel bijna zeker dat dit niet de bedoeling is.
Op andere forums kan ik niet echt oplossingen vinden.
Ik heb de file opgezocht ( In "C:\Users\Joost\AppData\Local")
En als ik dat bestand uitvoer krijg ik heel kort dit te zien (snel een prtscn moeten maken)

Het lijkt wel alsof iemand mn cpu gebruikt voor bitcoinmining oid? (zelf doe ik dat ook met mn gpu's)
Nu weet ik eigenlijk niet wat ik ermee aan moet.
Is er iemand die me zou kunnen helpen dit van mijn pc af te krijgen?
Ik heb het bestandje zelf even met MS security essentials gescand maar die vind het okee.
EDIT:
Het bestandje bestaat ook pas sinds gister 14:51
EDIT:
Mijn vermoeden klopt waarschijnlijk wel?
https://www.virustotal.co...f22e554198449da/analysis/
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik het eraf krijg.
Ze gebruiken ook samen 4,2gb geheugen...
Nu kan ik hierdoor ongeveer niks meer doen op mijn pc, zelfs browsen wordt erg langzaam.
Ik snap alleen niet wat het is en hoe ik ervan af kom. Ik weet wel bijna zeker dat dit niet de bedoeling is.
Op andere forums kan ik niet echt oplossingen vinden.
Ik heb de file opgezocht ( In "C:\Users\Joost\AppData\Local")
En als ik dat bestand uitvoer krijg ik heel kort dit te zien (snel een prtscn moeten maken)

Het lijkt wel alsof iemand mn cpu gebruikt voor bitcoinmining oid? (zelf doe ik dat ook met mn gpu's)
Nu weet ik eigenlijk niet wat ik ermee aan moet.
Is er iemand die me zou kunnen helpen dit van mijn pc af te krijgen?
Ik heb het bestandje zelf even met MS security essentials gescand maar die vind het okee.
EDIT:
Het bestandje bestaat ook pas sinds gister 14:51
EDIT:
Mijn vermoeden klopt waarschijnlijk wel?
https://www.virustotal.co...f22e554198449da/analysis/
Ik kan alleen nergens vinden hoe ik het eraf krijg.
[ Voor 16% gewijzigd door joost18 op 03-12-2013 13:05 ]