Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het budgetgamesysteem van november laatst besteld om voor het eerst zelf een pc in elkaar te zetten. enkele jaren geleden heb ik nog wel wat geknutseld aan computers, maar aangezien ik zo lang uit de running ben geweest is alles wat nieuwer is dan 5 jaar oud compleet nieuw voor me.

Nadat ik alle onderdelen had besteld deelde mijn leverancier mij mee dat het moederbord, de ASRock FM2A75 PRO4-M, niet meer leverbaar is. Ook de andere webshops geven dit aan. aangezien dit de eerste keer is dat ik een PC bouw en ik helemaal uit het wereldje ben, hoopte ik dat iemand mij een goed alternatief zou kunnen geven waar de andere onderdelen van het budgetsysteem goed op aansluiten, en welke nog leverbaar is en ongeveer in dezelfde prijsklasse zit(tot 80 euro)

Ik hoop dat iemand met meer computerkennis mij wilt helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEasterEgg
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-09 21:42
Ik zou je email even weghalen.

pricewatch: ASRock FM2A75 PRO4 dit iets voor je? Is wel ATX maar dat moet in die kast passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie. De verkoper raadt mij aan om de ASRock FM2A75M Pro4+ te nemen, goede keus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:28
Nog beter zelfs. Daar passen nieuwere cpu's op (FM+ socket) en is ook nog wat goedkoper. d:)b
In feite voldoet bijna elk FM2 moederbord wel.

Je kunt er alleen wat minder ventilatoren op aansluiten. 2 ipv 4 case fans.
Maar ik neem aan dat je dat niet nodig hebt. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door wappiewappie op 04-12-2013 18:47 ]