Toon posts:

miracast en alles daar om heen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he hallo allen.
ik ben wel enth over miracast, ik kan er alleen weining over vinden.
ik wil graag muziek streamen naar een versterker met miracast ondersteuning vanuit een windows 8 comp., ik kan alleen geen versterker vinden, of zoek ik verkeerd?
daarom de eerste twee vragen.

vraag 1
ik zoek een versterker/reciever met miracast ondersteuning, iemand enig idee waarik dat kan vinden?
ik zie veel versterkers maar als ik google met miracast en versterkers komt er niets uit.

vraag 2
ik heb een dell all in one met win 8.1 erop, hoe activeer ik miracast[widi] ik wil graag mijn muziek naar mijn [miracast versterker streamen]

Verwijderd

Nou dat zou wel weer net zo snel gaan als de DLNA standaard. (duurt lang voor het mainstream wordt).
Ik zou als ik jouw was in 2015 of zo nog eens kijken.

Waar het bij miracast vooral om gaat is niet zo zeer alleen muziek/geluid maar ook beeld e.d. dus een losse versterker zonder beeld met miricast ondersteuning zou je niet snel tegen gaan komen.

een Settopbox van netgear PTV3000 of de screambeam pro van actiontec.

Maar zover ik begrepen heb is miracast vooral om een volledig scherm, op een ander apparaat weer te geven.
En voor andere media doeleinden wordt dan nog steeds DLNA gebruikt. (zit ook standaard tegenwoordig in windows media player).