Toon posts:

Steelseries Sensei modden naar [RAW] Rubberized

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Steelseries Sensei muis en die bevalt me goed, probleem is dat ik er een tijdje geleden een brandende sigaret heb op laten rusten en er een stuk is weggesmolten. De hardware zelf werkt nog perfect maar de behuizing voelt totaal niet meer egaal aan.

Toen ik aan het zoeken was achter een nieuwe muis is mijn attentie gevallen op de Steelseries Sensei [RAW] Rubberised gewoon omdat het ding een rubberen coating heeft. Met de gewone Sensei heb ik soms last dat het bezweet is en het wordt ook enorm snel vuil door het vet van de handen.

Het doel zou dus zijn om de RAW te kopen, meteen te demonteren en die behuizing te monteren op de gewone Sensei.

De buitenkant ziet er identiek uit maar is dat ook zo voor de binnenkant?

Zou dit lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Legendary1985
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 14:15
dat zal niet lukken. De hardware is bevestigt aan de top cover. misschien dat het je zal lukken door paar modificaties toe te passen maar dat weet ik niet zeker.

Ik zelf wou dit ook gaan doen heb zelf steelseries gemaild en die zeiden dat het niet mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 08:18
Of je de gehele behuizing kunt overzetten weet ik niet aangezien de hardware kan verschillen, maar dit betwijfel ik. Je kunt in ieder geval bijna altijd het rubberized gedeelte waar je had op ligt overzetten als het ontwerp hetzelfde is. Dit werkt met veel Razer producten ook. Het kan alleen lastig zijn om de muis uit elkaar te halen. Met mijn Razer mamba merkte ik dat veel in elkaar geklikt zit en dat wil je natuurlijk niet laten afbreken.

edit: als ik zo kijk zou het uit elkaar halen geen enkel probleem moeten zijn en past de bovenkant bijna altijd. Ik kan helaas geen interne afbeelding vinden van de normale sensei.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.overclock.net/6/6a/600x450px-LL-6a9ef09a_3.jpeg

De vraag is alleen waarom je dit zou willen? Je kunt toch ook gewoon je nieuwe raw gebruiken? Of wordt er gebruik gemaakt van een andere sensor?

[ Voor 31% gewijzigd door zynex op 03-12-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 14:44

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

http://steelseries.com/products/mice/steelseries-sensei-raw

Andere sensor ja.

[ Voor 15% gewijzigd door Djesse8999 op 03-12-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In de gewone Sensei zit een laser en kan je 2 verschillende CPI's programmeren die ik regelmatig gebruik om in BF4 te wisselen tussen normale en hoge aim om te vliegen. Ook zijn de LED's aanpas van kleur, maar het is vooral voor de verschillende CPI's.

Ja met de RAW kan je dat ook doen maar het is zo te zien niet programmeerbaar en enkel in trapjes van 10 dat je ze hoger of lager kan zetten.

Maar soit, ik ben vandaag naar de Mediamarkt geweest en heb terug een Sensei gekocht. Een Major Leage Gaming edition dan nog omdat het er cooler uit ziet en ik voor mijn ego dan een grote e-peen heb. :9~

Toch bedankt voor de informatie!