Toon posts:

Monitor springt op stand-by na reboot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Iiyama Vision Master Pro A705, aangesloten op een Asus V7100 Geforce 2 MX kaart. Als ik opnieuw opstart (omdat Windows dat 'afdwingt') dan springt de monitor op stand-by (ledje wordt oranje) en blijft daar dan ook in die toestand staan. Ik moet de PC helemaal uitzetten (schakelaar op voeding), evenals de monitor, om weer normaal beeld te krijgen.

Wie weet hoe ik dit op moet lossen?

Groeten, Stephan

Verwijderd

Heb je een MSI moederbord?
Zo ja, welke?

Grtzzz

Verwijderd

Topicstarter
Heb je een MSI moederbord?
Zo ja, welke?
Nee, een Abit KT7A.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:21
Dit lijkt wel wat op het probleem dat ik had.

mogelijke oplossingen:

1. Heb je de L1 bruggen verbonden dmv potloodstreepjes?
> zo ja, verbind ze dan opnieuw want dan zijn ze niet goed meer!
>zo nee, zie 2

2. Wat voor voeding heb je?
> minder dan 300W, koop een 300W
> 300W of meer, ga naar 3.

3. Verhoog je i/o voltage van 3,3 naar 3,4 (of desnoods 3,5)

Als je probleem nu nog niet verholpen is zou er wel is wat naar de klote kunnen zijn :Z

Verwijderd

Als ie naar deklote is , hier stap 4:

Ga naarde winkel waar je 'm gekocht heb en vraag een nieuwe. Als deze het wel goed doet niet het bios gaan flashen. Grote kans dat ie daarna weer hetzelfde probleem vertoont.

Ik had namelijk precies hetzelfde probleem , maar dan ook bij het koud opstarten van me compu.. :(

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

pt0x

Why are we here..

ook al geprobeerd hem er uit te halen en er in ???
heb het zelfde probleem gehad met me oude mxy
toen ik Counter-Strike opstarte met driver nr 618.9x

daarna win2k erop gezet en alles deed het weer ook met driver 618.2k

hij is opzekers niet kapot weet ik zeker

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb hier precies hetzelfde probleem. Ik heb een msi k7t turbo en een hercules geforce 2 mx. Na een reboot sringt mijn monitor ook op stand-by en dan zit er niks anders op dan het bios te resetten.

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-07 14:17
dit gezeik heb ik ook en dan moet ik vervolgens mijn bios weer opnieuw in lopen stellen :(

BTW a7v athlon 1 gig. bruggen verbonden

Verwijderd

AGP Driver wel geinstaleerd?????????????????Altijd leuk een driver-cdtje bij je mobo.

• b_oldie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Ik heb het ook het probleem dat mijn monitor niet altijd aanspringt bij het aanzetten van de computer. De monitor (Iiyama Vision Master Pro 411) is er al 3x voor weggeweest voor reparatie en ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Als is het nu wel minder vaak

Ik wordt er even niet lekker van om nu te lezen dat het wel eens helemaal niet aan de monitor kan liggen, hadden die lui bij iiyama daar zelf niet even bij na kunnen denken :(

aargjhhh,

b_oldie
Pagina: 1