Harman Kardon ziet externe HD niet

Pagina: 1
Acties:

• de.boer.melle
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-01 19:37
Hallo,

Ik heb een Harman Kardon BDS577W Home cinema systeem en heb een externe HDD gekocht (zelfbouw) zodat films kan kijken. (Geformateerd als NTFS)

de ext. HD:
- Seagate Barracuda 7200.14 ST3000DM001, 3TB
- ICIDU SI-707224 3.5" SATA Enclosure USB 3.0

De HK BDS577W werkt gewoon op de tv en HDD werkt gewoon netjes op de PC en heb er ook een aantal films op staan.

Als ik de externe HDD op de Harman aansluit en hem aan zet dan ziet de harman niet de ext. hd. schijf. terwijl hij een oude externe hdd wel gewoon ziet als usb schijf. heb ik nu iets fout gedaan waardoor hij het niet ziet of zijn er andere problemen.

alvast erg bedankt voor het eventuele antwoord.

Groet, melle

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:07

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Wrs NTFS GPT daarmee dat ie die niet ziet, hoe groot was die andere?

Volgens de handleiding kan ie alleen om met FAT32 :)

[ Voor 60% gewijzigd door Damic op 03-12-2013 00:22 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^, ik vermoed ook dat de HK niet overweg kan met GPT.

edit: Alleen FAT32? Hmm, dan heb je niks aan die 3TB'er...

[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 03-12-2013 11:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:41
Raven schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 11:03:
With ^, ik vermoed ook dat de HK niet overweg kan met GPT.

edit: Alleen FAT32? Hmm, dan heb je niks aan die 3TB'er...
Hoezo niet? Je kan 3TB prima in twee kleinere partitie verdelen met FAT32.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FAT32 is niet ontworpen voor dergelijke hoeveelheden (al zou het wel kunnen werken), maar je zit dan alsnog met GPT. Als de HK dat niet ondersteund, kun je nog steeds niets met die 3TB'er ;) , of je moet MBR gaan gebruiken maar dan kun je de HDD niet volledig gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 03-12-2013 12:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• de.boer.melle
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-01 19:37
bedankt voor de antwoorden van de week zal ik laten horen of het is gelukt maar heb het nogal druk. Ik zal de format doen naar MBR en of 2 of 3 (heb tijdelijk een 2TB schijf van iemand kunnen lenen die ik vrij kan gebruiken om te testen.)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Er is nog een nadeel aan FAT32. De maximale file size is 4GB. Als je MKV's of wat dan ook van enige kwaliteit hebt, zijn deze al snel groter en zullen dus niet werken.
Pagina: 1